שומרים על אשדוד נקייה
שומרים על אשדוד נקייה

פינוי גזם וגרוטאות, עד ל-15.4.24: הנחיות עיריית אשדוד לקראת פסח

עיריית אשדוד פרסמה רשימת הנחיות לתושבי העיר על מנת לשמור על סביבה מטופחת במהלך הניקיונות לחג הפסח, ביניהן ימים לפינוי גזם ופסולת מוצקה, פינוי פסולת בנייה ועוד. קראו את ההנחיות ושימרו גם אתם על אשדוד נקייה

פורסם בתאריך: 2.4.24 09:18

     

ההכנות לקראת הפסח ברחובות אשדוד בעיצומן, ובעירייה פרסמו את הנחיותיהם לשמירה על סביבה נקייה ומטופחת באזור המגורים ובכלל. על פי הנחיות העירייה, הציבור מתבקש להקדים ולטפל בגזם, בגרוטאות ובפסולת המוצקה ולפנות אותם עד ליום שני – 15/4/24, למקומות המיועדים לכך, בהתאם לימי ההוצאה ברבעי המגורים השונים.

אלו ימי ההוצאה על פי רובעים: יום ראשון – י"א, י"ב, ט"ו, ט"ז, י"ז. יום שני – א', י', י"ג, סיטי, מע"ר דרום. יום שלישי – ג', ד', ו', ט', מרינה, הקריה. יום רביעי – ב', ה', ז', ח'.

 

 

ההנחיות נכונות לכל סוגי הפסולת והאשפה: פסולת ביתית, פסולת בנייה ושיפוצים, גרוטאות, ריהוט ופריטים אחרים. על מנת להתמודד עם היקפי הפסולת והשמירה על סביבת מגורים נקייה וכדי שניכנס לחג בשמחה, העירייה תוגברה בעובדים ובשעות עבודה גם לשעות הלילה.

שומרים על אשדוד נקייה

שומרים על אשדוד נקייה

חל איסור להשליך פסולת מחוץ לפחי האשפה. אין להשליך פסולת בנייה ברשות הרבים אלא רק באתרים מורשים. לקבלת באלות לפינוי פסולת בנייה, יש לפנות למינהלת הרובע.

ביעור חמץ – אין להבעיר בפחי אשפה ובסמוך אליהם אלא רק בשטחים פתוחים או בכלי אצירה. לאחר ההבערה יש לכבות באמצעות מים ולהשגיח בכל מהלך הבעירה. יש לשרוף רק לחם ללא שקיות על מנת למנוע זיהום אוויר. תרומת חפצים – ככל שיש ברשותכם חפצים אותם תרצו לתרום לעמותות, תוכלו לעשות זאת באמצעות האתר העירוני.

שומרים על אשדוד נקייה

שומרים על אשדוד נקייה


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר