רועי אברהמי, שאול שניידר, שגריר סינגפור בישראל וסגנית מנהל משלחת סינגפור. צילום פבל טולצ'ינסקי
רועי אברהמי, שאול שניידר, שגריר סינגפור בישראל וסגנית מנהל משלחת סינגפור. צילום פבל טולצ'ינסקי

למען שיתוף פעולה אסטרטגי: שגריר סינגפור בישראל בביקור בנמל אשדוד

מטרת הביקור היא קידום שיתוף פעולה אסטרטגי בינלאומי בין נמל אשדוד לבין סינגפור, בהיבטים של חדשנות, תהליכי אקסלרציה והשקעות משותפות בחברות הזנק

פורסם בתאריך: 27.3.24 16:48

     

שגריר סינגפור בישראל וסגנית מנהל משלחת סינגפור בישראל ביקרו בנמל אשדוד במטרה לשתף פעולה בתחום החדשנות עם MPA סינגפור והאקסלרטור Pier 71 הנחשב למוביל בעולם בתחום הימי.

 

שגריר סינגפור בישראל מר יאן מאק הגיע לביקור בנמל אשדוד, במטרה לקדם שיתוף פעולה אסטרטגי בינלאומי בין נמל אשדוד לבין סינגפור, בהיבטים של חדשנות, תהליכי אקסלרציה והשקעות משותפות בחברות הזנק. בפגישה השתתפו יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד, שאול שניידר מנכ"ל בפועל אלי בר יוסף ומנהל מחלקת חדשנות רועי אברהמי.

הביקור מהווה נדבך נוסף של אסטרטגיית החדשנות של הנמל, במטרה להרחיב את פעילות החממה הטכנולוגית של עולם הנמלים, שהוקמה על ידי נמל אשדוד בתחילת 2021, באמצעות הפצה של שגרירויות חדשנות שיפעלו מטעם הנמל בנמלים וגופי מחקר מרחבי העולם. שגרירויות אשר הוקמו בשיתוף עם נמל אשדוד ופועלות בהצלחה בשנים האחרונות הן ניו יורק, ניו ג'רזי, ברצלונה, פלורידה, נמל סאנטוס ברזיל, נמל סלוניקי ועוד.

נמל אשדוד. צילום: מני בן הרוש

נמל אשדוד. צילום: מני בן הרוש

"אנו מודים לשגריר סינגפור מר יאן מאק על ביקורו בנמל במיוחד בתקופה זו, ועל תמיכתו בחיזוק הקשרים בין המדינות בכלל ובין נמל אשדוד לנמל סינגפור בפרט", אמר יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד, שאול שניידר. "נמל אשדוד פועל לקידום ולחיזוק שיתוף הפעולה האזורי של הנמל ביבשת אסיה, זאת באמצעות שיתופי פעולה והסכמי שיתוף ידע".

מנכ"ל נמל אשדוד בפועל אלי בר יוסף, הוסיף: "אנו מברכים על הביקור אשר מאפשר לקדם את עולם החדשנות והסטארטאפים בנמל אשדוד. יש לנמל אשדוד ולסטארטאפים הפועלים בחממה הטכנולוגית שלו הרבה מה לתרום, אם זה בתחום הסייבר ואם בתחום הלוגיסטיקה. אנו נמשיך לסייע למינוף החדשנות הישראלית מעבר לים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר