דפיברילטור
דפיברילטור

ועדי בתים באשדוד? דפיברילטור לבניין במחיר מסובסד, כל הקודם זוכה

המחלקה לתרבות הדיור באשדוד קוראת לכל ועדי הבתים באשדוד למהר ולהגיש בקשת רכישה. בגלל הכמות המוגבלת, ככל שתקדימו כך יגברו הסיכויים. טופס הבקשה מופיע ב'קול קורא' שפרסמה האגודה לתרבות הדיור, והוא נמצא באתר העירוני של עיריית אשדוד

פורסם בתאריך: 27.3.24 16:26

     

האגודה לתרבות הדיור יוצאת במבצע רכישה של דפיברילטורים לוועדי הבתים המשותפים. בשל כמות מוגבלת של דפיברילטורים, המכירה תהיה לפי כל הקודם זוכה.

כ-1,250 דפיברילטורים מוצעים לציבור ורק וועדי בתים משותפים שרשומים כחברים באגודה לתרבות הדיור יוכלו לרוכשם. "בשל הכמות המוגבלת, לא כל החברים שיגישו בקשה יזכו לקבל מענק" מתנצלים באגודה ומדרבנים את המעוניינים להקדים ולרכוש. מחירי הרכישה נקבעים לפי מדרג סוציואקונומי ארצי.

דפיברילטור

דפיברילטור

במכרז שפרסמה האגודה זכה 'מגן דוד אדום לישראל' (מד"א), ארגון המונה עשרות אלפי עובדים ומתנדבים בכל הארץ, אשר מתמחה באספקת דפיברילטורים והתקנתם ובמתן הדרכה לרוכשים. רכישת הדפיברילטור כוללת ארון אחסון ייעודי, התקנת המכשיר, מתן הדרכה לדיירי הבניין, הצבת שילוט ומתן אחריות. הדפיברילטור שיסופק מגיע עם אחריות לחמש שנים למכשיר ועם כל האביזרים הנלווים – כולל סוללה ואלקטרודות והתחייבות של מד"א להחלפת האלקטרודות לאחר שנתיים. המכשיר עומד בתקנים האירופאים ובעל אישור אמ"ר של משרד הבריאות.

הזכאים לקבל את המענק הם נציגויות של בתים משותפים שחברים באגודה לתרבות הדיור במשך תקופה של לפחות ארבע שנים במצטבר, בניינים שבהם לפחות 16 יח"ד, שבבניין לא מותקן כבר דפיברילטור ושהבקשה מוגשת וחתומה בידי מורשה של נציגות ועד הבית.

שימו לב, בקשות רשמיות וחתומות יש להגיש עד ליום ראשון ה-7.4.2024, בשעה 16:00. לאחר מועד זה לא ידונו בבקשות.

המחלקה לתרבות הדיור באשדוד מבקשת מכל ועדי הבתים באשדוד למהר ולהגיש בקשת רכישה. בגלל הכמות המוגבלת לא כולם יוכלו ליהנות מהמבצע הנוכחי וככל שתקדימו כך יגברו הסיכויים. המחלקה מציינת כי כל הפרטים וטופס הבקשה מופיעים ב'קול קורא' שפרסמה האגודה לתרבות הדיור, והם נמצאים באתר העירוני של עיריית אשדוד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר