יניב קקון בישיבת מועצה
יניב קקון בישיבת מועצה

יניב קקון תוקף מהאופוזיציה: עיריית אשדוד מונעת את זכות הציבור לדעת

שאילתה ראשונה של תנועת אשדודים נשלחה מספסלי האופוזיציה בנושא צילום ושידור ישיבות המועצה, זאת לאחר שהעירייה נמנעה מלשדר את הישיבה שבה אושרו התשלומים של סגני רה"ע וחולקו התפקידים, "האם הדבר מעיד על הסתרת ישיבות המועצה העתידות לבוא?", תהה קקון

פורסם בתאריך: 27.3.24 13:06

     

שאילתה ראשונה של תנועת אשדודים נשלחה והפעם מספספלי האופוזיציה וזאת לאחר שהעירייה לא שידרה את ישיבת המועצה הראשונה שבה אושר השכר של סגני ראש העירייה, שכר עוזריהם וכן חלוקת התפקידים.

כזכור, בקדנציה הקודמת אושרה ברוב קולות הצעתו לסדר של יו"ר תנועת אשדודים וחבר המועצה יניב קקון – צילום ושידור חי של ישיבות המועצה.

במהלך כל הקדנציה צולמו ישיבות המועצה ובוצע שידור ישיר באמצעות אתר העירייה והרשתות החברתיות דבר שתרם לשקיפות ישיבות המועצה ולחיבור של תושבי העיר לסדר היום, לדיונים ולהחלטות המשפיעים על חיי כולנו.

"לכן, הופתענו לגלות, עם פתיחת הקדנציה הנוכחית כי בישיבת המועצה הראשונה לקדנציה הנוכחית, נעדר צוות הצילום והישיבה לא שודרה." נכתב בשאילתה שהוגשה, "נשמח לקבל תשובה בשם תושבי ותושבות אשדוד, מדוע נמנעה מהציבור הזכות להיות מעורב ולדעת על המתרחש בישיבת המועצה הראשונה והאם הדבר מעיד על הסתרת ישיבות המועצה העתידות לבוא?".

תנועת אשדודים מוסיפים כי ההחלטה החשובה להנגיש לציבור האשדודי את ישיבות המועצה ולשדרן לתושבי ותושבות אשדוד עומדת בעינה היות ולא התקיים דיון נוסף או החלטה אחרת בנושא ולכן כל עוד לא נערך שינוי על ישיבות המועצה להיות מצולמות ומשודרת כפי שהוחלט.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר