ההכנות למיצג הפופ אם גרפיטי בקניון לב אשדוד של צרפתי שמעון. צילום: רוסלן פאול
ההכנות למיצג הפופ אם גרפיטי בקניון לב אשדוד של צרפתי שמעון. צילום: רוסלן פאול

מה עומד מאחורי הגרפיטי שמצויר בימים אלה על הקניון שצפוי להיהרס באשדוד?

פרויקט גרפיטי 'בונים חיים חדשים' מצויר בימים אלה על קירותיו החיצוניים של קניון לב אשדוד לפני הריסתו, לטובת בניית פרויקט התחדשות עירונית. המיצג יהיה פתוח לקהל הרחב החל מה-5.4.24, והכניסה חינם

פורסם בתאריך: 25.3.24 20:03

עדכון אחרון: 28.3.24 15:47

     

חברת צרפתי שמעון מזמינה את הקהל הרחב למיצג פופ אפ גרפיטי בקניון לב אשדוד רגע לפני הריסתו ובניית פרויקט התחדשות עירונית רחב היקף במקומו.

במיצג הגרפיטי – "בונים חיים חדשים" משתתפים עשרות אמני גרפיטי מכל הארץ ומהדרום, שהעניקו את הפרשנות האישית שלהם לנושא התערוכה.

לכל אמן הוקצו קירות חיצוניים במבנה שפונה ועומד לפני הריסה, ועליהם יציירו.

"בעקבות האירועים הקשים שפקדו אותנו ב-7 באוקטובר, המוטו של 'בונים חיים חדשים' קיבל משמעות שונה לחלוטין מזו שאנו רגילים אליה", אמרה רום אוקנין, סמנכ"לית השיווק בחברת צרפתי שמעון. "בחרנו להחיות את קירות הקניון הוותיק, שהינו חלק בלתי נפרד מההיסטוריה של העיר, באמנות מרהיבה וססגונית ולאפשר לקהל הרחב ליהנות מאמנות רחוב איכותית, שמתכתבת עם התקופה המורכבת שאנו חווים".

המיצג יהיה פתוח לקהל הרחב שמוזמן להגיע מיום שישי ה-5.4.2024. בשבועיים הראשונים הפופ אפ ילווה בתאורה מיוחדת בשעות הערב. ברחבת הכניסה של קניון לב אשדוד רחוב אבן עזרא פינת יהודה הלוי. הכניסה חינם.

קניון עופר לב אשדוד. צילום: אסף לוי

קניון עופר לב אשדוד. צילום: אסף לוי

הריסת המבנה צפויה בעוד מספר חודשים, ולאחריה תבנה החברה במקום פרויקט מעורב שימושים שיכלול 4 מגדלי מגורים שבהם 532 יח"ד בסך הכל, וכ-15 אלף מ"ר בשטחי מסחר, תעסוקה ומרפאות, במסחר מלווה רחוב ובבניין משרדים.

להלן פירוט על אמנים המשתתפים במיצג:

Roman kozhokin מאשקלון – נמצא בתחום ציורי קיר מעל 18 שנים. מבצע ציורים עם ירידה לפרטים הכי קטנים והשקעה מירבית בכל פרט ופרט. רומן עובד בטכניקת air-brush וטכניקת מכחולים המעניקים תוצאה סופית מושלמת לכל ציור. עבודותיו בעלות רוח חיובית ותקווה לעולם ורוד יותר, ולרוב מבוצעות על משטחי עץ משומשים ועל קירות בתים וקירות הרחוב. רומן אייר את הציור של מורן סטלה ינאי שהייתה שבויה בעזה. את הציור היא ציירה במסגרת פרויקט "יוצרים תקווה".

PIT – פיט, אמן השומר על דיסקרטיות בכל הנוגע לזהותו, יוצר את מרבית העבודות שלו במרחב הציבורי בעזרת דימויים, דרך צורה חומר וצבע

AVIEL – הופך קירות ריקים ומשעממים ליצירות אומנות מרהיבות! מצייר זה למעלה מעשור כתחביב, ומזה כארבע שנים מצייר בארץ ובחו”ל.

YONAS – אמן גרפיטי מהמרכז. מייצר דמויות עם הבעות פנים משונו. אוהב את התהליך שכלול בדבר הזה שנקרא גרפיטי,

The MISSK – למדה תקשורת חזותית בבצלאל ואחת האומניות היותר פורות בתל אביב. יצירותיה המגוונות מכסות עשרות קירות ברחבי העיר. The MISSK יוצרת עולמות מתוקים ומוזרים המבוססים על דמויות גרפיות חזקות, הבנויות מצבעים נועזים שנצרבים בתודעה.

PAPATAR – אמן גרפיטי וציורי קיר עם ותק של 13 שנים בתחום. מתמחה במגוון רב של ציורי קיר וגרפיטי עבור עסקים מוסדות ולקוחות פרטיים. כמו כן גם סטריטארט וקצת ונדליזם.

Mishka – אמן צעיר העוסק בקעקועים וגרפיטי. מצייר בעיקר דמות של ענן אותיות. ביצירה שלו מצייר את המילה graffiti כאשר כל אות בסגנון עיצוב אחר.

דודי שובל מאשדוד – אמן מקצועי לגרפיטי וציורי קיר מאשדוד. בצער רב ובתנחומים למשפחה ולמקורבים הוא בחר להנציח את איזבלה גנדלין ז"ל שנרצחה ע"י החמאס במסיבת הנובה ברעים.

Junior – אמן גרפיטי מקצועי, צעיר מאד. עוסק ביום יום בציורי קיר וגרפיטי. בעל סגנון ייחודי ומקורי.

אמנים נוספים שלוקחים חלק במיצג: Vadimyahu, Aristo, Orez ועוד


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר