שלטי חוצות באשדוד להשבת החטופים
שלטי חוצות באשדוד להשבת החטופים

מחר ב-17:30: קריאת 'שמע ישראל' בארץ ובעולם להחזרת החטופים

מהות האירוע היא שכמה שיותר אנשים, בכל רחבי הארץ, יעצרו לרגע בשעה 17:30 ויקראו "קריאת שמע ישראל" להחזרת החטופים ושלום החיילים. העבירו זאת לכל מי שאתם מכירים, כדי שמחר כולם ישאו תפילה יחד, בו זמנית, בארץ ובעולם

פורסם בתאריך: 20.3.24 21:07

     

מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים, מזמין את כלל האוכלוסייה היהודית בארץ וברחבי העולם, לקיים את קריאת שמע הגדולה בתולדות העם היהודי. האירוע מתוכנן למחר, תענית אסתר, ומטרתו יצירת זעקה קולקטיבית של כלל עם ישראל ויהדות התפוצות, באמצעות תפילה וקריאת שמע ישראל למען החטופים, הנעדרים והחיילים.

 

 

במסגרת האירוע, רב הכותל ונציגי ונציגות משפחות החטופים והנעדרים, יישאו תפילה המונית בנוכחות עשרות אלפי אנשים ברחבת הכותל ויועבר בשידור חי מהכותל, החל מהשעה 16:30 ולקהילות יהודיות ברחבי העולם. הקריאה תתקיים בשעה 17:30 בדיוק, בו זמנית ברחבי הארץ והעולם.

מהות האירוע היא שכמה שיותר אנשים, בכל רחבי הארץ, יעצרו לרגע בשעה 17:30 ויקראו "קריאת שמע ישראל" להחזרת החטופים ושלום החיילים.

אנא העבירו בקשה זו לכל מי שתוכלו – משפחה, שכנים וחברים, קרובים ורחוקים, במקומות העבודה ובמסגרות חברתיות – על מנת להביא לידיעת מקסימום אנשים את קיומו של האירוע, ולתרום את חלקנו למען החטופים, בתקווה כי מעמד זה ישים קץ לסבל החטופים והחיילים ונזכה לראותם שבים לביתם ולחיק משפחתם, בריאים ושלמים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר