נפצים. צילום ארכיון

"מביא לפחד בקרב הציבור": הרבנים הראשיים של אשדוד קוראים להתרחק מנפצים

במכתבם של רבני העיר אל הורים ומחנכים לקראת פורים, הם קוראים להתרחק מנפצים ולא להשתמש בהם: "אנו בתקופה רגישה וקולות נפץ מבהילים את כל הסובבים מאימת המלחמה, המביא לתחושת פחד וחרדה בקרב הציבור"

פורסם בתאריך: 20.3.24 10:39

     

לקראת ימי הפורים הרבנים הראשיים של אשדוד הרב יוסף שיינין והרב חיים פינטו יצאו בקריאה להתרחק מכל סוגי הנפצים המשמיעים קול נפץ.

הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית, פנה לרבנים הראשיים הרב יוסף שיינין והרב חיים שמעון פינטו שיצאו ב"קריאת קודש" להורים והמחנכים כאחד להזהיר גדולים על קטנים להתרחק מכל סוג שהוא של נפצים מסוכנים, להימנע משימוש בהם ובוודאי מהפצתם אשר זה בגדר "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם".

הרבנים הראשיים בקריאה לא להשתמש בנפצים

הרבנים הראשיים בקריאה לא להשתמש בנפצים

במכתב הם כותבים: "בפרט בעת הזו, כאשר אנו בתקופה רגישה בארץ ישראל, וקולות נפץ מבהילים את כל הסובבים מאימת המלחמה, המביא לתחושת פחד וחרדה בקרב הציבור בעקבות המצב בו אנו שרויים. אשר על כן, אנו קוראים להורים ולמחנכים לפקוח עיניהם ולהרחיק את הילדים מכל שימוש מנפצים המשמיעים קול נפץ ולהפעיל את כל כובד השפעתם, על מנת למנוע מהילדים שימוש בחומרים אלו, בלא יוצא מן הכלל.

וסיימו את המכתב בברכה: "יהי רצון שלא ישמע עוד שוד ושבר בגבולנו ושב יעקב ושקט ואין מחריד, נרבה בלימוד התורה וקיום מצוותיה וימים אלו יהפכו לששון ולשמחה, הקב"ה ירחם על עמו ישראל ויראנו נסים ונפלאות בזמן הזה כבימים ההם, ובא לציון גואל במהרה בימינו אמן.

המכתב פורסם בבתי הכנסת ובמקומות מרכזיים לתועלת הכלל והפרט.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר