ציור של אלנה בונק
ציור של אלנה בונק

הפתיחה הערב: תערוכת ציורים 'נתיב הלב' בבית יד לבנים אשדוד

התערוכה "נתיב הלב" של האמניות אלנה בונק ויבגניה לוברסקי, הערב בשעה 19:30. בואו לראות יצירות מרהיבות עם מגוון סגנונות ציור, מריאליסטי ועד אבסטרקטי

פורסם בתאריך: 17.3.24 17:57

     

הערב תיפתח בבית 'יד לבנים' תערוכה של שתי ציירות תושבות העיר אשדוד: אלנה בונק שעלתה מרוסיה ויבגניה לוברסקי שעלתה מאוקראינה, המביאות לידי ביטוי ביצירותיהן את רוח הציור המוקפד המאפיינת אמנים רבים ממדינות חבר העמים.

 

שתי האמניות החלו לעסוק בציור באופן מקצועי רק בבגרותן. אלנה, שבכלל למדה משפטים ברוסיה ועבדה שנים כעובדת סוציאלית, החליטה לחזור לאהבה הראשונה שלה – הציור, ומזה 14 שנים שזהו התחום המרכזי הממלא את חייה. יבגניה, בעקבות אירוע טרגי במשפחתה, נחשפה לאמנות הציור לפני כ- 12 שנים ומצאה בו כלי ריפוי הממלא את יומה.

יצירה של יבגניה לוברסקי

יצירה של יבגניה לוברסקי

"למרות ששתי הציירות החלו לצייר בגיל מבוגר יחסית ולא למדו בצורה מסודרת באקדמיה לאמנות אלא אצל מורים פרטיים כאן בארץ, מורגשת בחלק מציוריהן רוח הציור המוקפד, השואף לסדר ולכללי ציור "נכונים", אמרה סיגל מאור , אוצרת התערוכה. "עם זאת, בהדרגה ככל שעוברות השנים, ככל שהן נחשפות ומתנסות בטכניקות ציור שונות, מפלסת כל אחת מהן את שפתה האישית. במסע של תהליך בירור לאורך ציר הזמן מוצא הלב של כל אחת מהן את הנתיב הייחודי לו ומגלה מעט מעט את האמירה אותה חפץ הוא להביא אל העולם".

בתערוכה תוכלו לראות מבחר ציורים מסגנונות ציור שונים בהן בחרו האומניות לאורך הדרך, החל מציורים ריאליסטים, דיוקנאות, ציורי נוף ועד לציורי אבסטרקט.

פתיחה חגיגית לתערוכה "נתיב הלב" של האמניות אלנה בונק ויבגניה לוברסקי. אוצרת: סיגל מאור, ברכות – ד"ר אריה אזולאי – יו"ר עמותת "יד לבנים". יום ראשון, 17.3.24 בשעה 19:30, בית "יד לבנים", דרך ארץ 3, אשדוד.

יצירה של אלנה בונק

יצירה של אלנה בונק


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר