עו"ד אופיר לסרי ורה"ע יחיאל לסרי
עו"ד אופיר לסרי ורה"ע יחיאל לסרי

מהאופוזיציה לקואליציה: הסיעה שהקים אלי לחמני הצטרפה ללסרי

עו"ד אופיר לסרי, מי שהחליף את ד"ר אלי לחמני, במועצת העיר, הצטרף לקואליציה של ד"ר יחיאל לסרי. "נפעל להצלחתה של העיר", מסר

פורסם בתאריך: 13.3.24 20:22

     

בשנים האחרונות הוביל ד"ר אלי לחמני את האופוזיציה נגד שלטונו של ד"ר יחיאל לסרי, יחד עם סיעתו "אשדוד תנצח".

בבחירות הוא אף התמודד נגד יחיאל לסרי לראשות העירייה וקיבל 7.1% מקולות המצביעים ורק מושב אחד במועצת העיר. לאור התוצאות פרש לחמני מהחיים הפוליטיים והעביר את המנדט למספר 2 שלו, עו"ד אופיר לסרי.

היום חתם אופיר על הסכם קואליציוני עם רה"ע יחיאל לסרי. על פי ההסכם, אופיר לסרי ימונה לסגן יו"ר החברה לתרבות הפנאי, הממונה על התרבות, הממונה על מרכז כיוונים וצעירים ויו"ר ועדת שמות.

אופרי לסרי ואלי לחמני שוק לילה

אופיר לסרי ואלי לחמני

בכך הושלם השלב הראשון של מעשה הרכבת הקואליציה עם רוב של 18 מתוך 29 חברי מועצת העיר. זאת לאחר שהסיעות החרדיות וכן סיעתו של אלי נכט חתמו כבר. בקואליציה מדגישים כי מדובר בשלב הראשון וכי בהמשך צפויים להיות חתימות נוספות.

אופיר לסרי מסר: "נפעל יחד שלובי זרועות להצלחתה של העיר ולעשיה מלאה בכל תחומי החיים שהרשות אמונה עליהם, מבחינתי כממונה על התרבות ומרכז כיוונים הרצון הוא להפוך את אשדוד לעיר התרבות והצעירים של ישראל וברוח זו אפעל, תודה גדולה לד"ר אלי לחמני היקר על התמיכה והאוזן הקשבת, ולראש העיר ד"ר יחיאל לסרי וממלא מקומו עו"ד גבי כנפו על שילוב הזרועות יחדיו לטובת העיר ותושביה, יחד נעשה ונצליח".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר