חסימת משאיות סמוך לנמל אשדוד. שימוש לפי סעיף 27'א
חסימת משאיות סמוך לנמל אשדוד. שימוש לפי סעיף 27'א

פעילים התומכים בסיוע הומניטרי לעזה יגיעו להפגין באשדוד: "מה עשיתם כשבעזה מתו מרעב?"

פעילי תנועת "זזים - קהילה פועלת" יגיעו ביום חמישי מלווים במשאית שינוע לאשדוד ביום חמישי הקרוב, למחות נגד מניעת אספקת המזון והמים מאזרחי הרצועה

פורסם בתאריך: 11.3.24 14:06

     

לאחר שורה ארוכה של מחאות וחסימת משאיות הסיוע לרצועת עזה, הגיע תורם של הפעילים התומכים בסיוע הומניטארי לעזה להגיע ולמחות בנמל אשדוד, שדרכו מגיע לא מעט סיוע לרצועה.

ביום חמישי הקרוב בשעה 10:00 יגיעו פעילי ארגון השמאל "זזים – קהילה פועלת" לכניסה הראשית של נמל אשדוד. "הפעולה נועדה להציב אלטרנטיבה ערכית ומעשית למפגיני הימין שמנסים מדי שבוע למנוע את כניסת משאיות הסיוע במעברי הגבול", נמסר.

בתנועה אומרים כי "במהלך הפעולה, יוקרן על-גבי המשאית סרטון ובו תיעוד וידאו וסטילס מהאסון ההומניטארי המתחולל ברצועת עזה בחסות ממשלת נתניהו ובן גביר".

עוד נמסר כי המשאית ועליה הסרטון תסתובב בעיר אשדוד "כדי להעלות את המודעות לאסון המתרחש בעזה. בפעולה ישתתפו גם בני משפחה של קורבנות ה-7 באוקטובר ושל ישראלים שעדיין בשבי החמאס, שמתנגדים לטענה הצינית והשקרית של הימין לפיה טובת החטופים מחייבת הרעבת ילדים בעזה".

"בתנועת 'זזים' מברכים על המהלכים האחרונים של הממשל האמריקאי לאספקת סיוע הומניטרי מציל חיים, וקוראים לממשלת ישראל לשתף פעולה באופן מלא כדי למנוע את הרחבת ממדי האסון", נמסר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר