שוטרים וחבלנים. צילום ארכיון: דוברות המשטרה
שוטרים וחבלנים. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

ע"פ נתוני המשטרה: אשדוד היא בין הערים הבטוחות מבין הערים הגדולות

העיר אשדוד היא בין הערים הבטוחות בין עשרת הערים הגדולות בישראל - כך על פי נתוני משטרת ישראל לשנת 2023. הנתונים הם בהתאם לכמות התיקים שנפתחו בקטגוריות שונות, ביניהן גניבת רכבים, גניבות מתוך רכבים, פריצה לדירות ועוד, כשבאשדוד, כמות התיקים שנפתחה ביחס לערים אחרות היא בין הנמוכות

פורסם בתאריך: 5.3.24 16:35

     

על פי נתוני משטרת ישראל ביחס לשנת 2023, העיר אשדוד ניצבת במקום האחרון מבין עשר הערים הגדולות בישראל במספר הכולל של תיקי החקירה שנפתחו בשנת 2023, דבר שמראה כי בין הערים הגדולות, העיר אשדוד היא בין הבטוחות, באופן יחסי כמובן – עם 787 תיקים בלבד שנפתחו בתחנה אשתקד. תל אביב אגב, מובילה את הרשימה עם 6,063 תיקים.

 

 

בנתוני גניבות הרכבים, אשדוד גם נמצאת במקום האחרון עם 206 תיקים בלבד, אחריה חיפה עם 389 תיקים וחולון במקום השלישי מהסוף עם 731 תיקים. לעומת זאת, תל אביב שוב ניצבת במקום הראשון עם 2,223 תיקים. בגניבות מתוך רכבים, רמת גן במקום האחרון עם 140 תיקי חקירה בלבד, חולון אחריה עם 193, פתח תקווה עם 271 ואשדוד במקום הרביעי מהסוף עם 278 תיקי חקירה. תל אביב, גם כאן, במקום הראשון בארץ עם 2,115 מקרים.

בדיקת אלכוהול. צילום: דוברות המשטרה

בדיקת אלכוהול. צילום: דוברות המשטרה

בקטגוריית הפריצה לדירות, פתח תקווה במקום האחרון עם 167 תיקים בלבד ואחריה אשדוד ניצבת במקום השני מהסוף עם 190 תיקים בלבד. לעומת זאת במקום הראשון בארץ ניצבת שוב תל אביב עם 859 תיקים.

גם בהתפרצות לבתי עסק ומוסדות, ראשון לציון במקום האחרון עם 87 מקרים בלבד, אחריה רמת גן עם 93 תיקים, חולון עם 99, פתח תקווה עם 101 ואשדוד עם 116.  תל אביב שוב עומדת במקום הראשון בארץ עם 901 מקרים.

צילום ארכיון: אוליבייה פיטוסי. למצולם אין קשר לידיעה

צילום ארכיון: אוליבייה פיטוסי. למצולם אין קשר לידיעה

"בעשור האחרון העצמנו את היכולות העירוניות למנוע פשיעה, והובלנו שיתופי פעולה יחד עם המשטרה, הביטחון העירוני, השיטור העירוני, המוקד הרואה ויישום טכנולגיות פורצות דרך ביחד עם התושבים כדי להגביר את תחושת הביטחון", אמר ראש העיר יחיאל לסרי. "הנתונים כפי שמופיעים באתר משטרת ישראל באשר לאשדוד אכן מרשימים, אך אנו פועלים כל העת כדי להוריד עוד יותר את המספרים כדי לתת לכל תושב את הביטחון המגיע לו בביתו ובסביבתו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר