יום צה"ל לתלמידי התיכון באשדוד
יום צה"ל לתלמידי התיכון באשדוד

"מבינים את החשיבות בשירות משמעותי": יום צה"ל התקיים עבור תלמידי אשדוד

מעל 2,200 תלמידי כיתות י"א ו-י"ב מאשדוד הגיעו לרחבת המשכן לאומנויות הבמה ומרכז פסגה לכנס מתגייסים - יום צה"ל, במהלכו עברו בין הדוכנים ועמדות החילות, השתתפו בשיח לוחמים, נהנו ממופעים ומתאטרון צה"ל, הציגו שאלות וזכו לתשובות. למעלה מ-100 חיילים התייצבו ביום הזה על מנת לחשוף אפשרויות ולענות על שאלות. מתוכם הגיעו גם חיילים מחזית הלחימה על מנת לפגוש תלמידים ולספר להם על המלחמה בעזה, במסגרת מעגלי השיח

פורסם בתאריך: 23.2.24 14:49

     

אלפי תלמידים ותלמידות מאשדוד הגיעו ליום צה"ל שערכו עבורם מינהל חינוך ומרכז כיוונים, בשיתוף צה"ל. החל מהשעה 8:30 ועד שעות אחר הצהריים בילו התלמידים בין שלל דוכנים, שמעו אודות תפקידים בצה"ל, ונחשפו למגוון האפשרויות שצה"ל מציע להם בשירות הצבאי.

 

במהלך הכנס התקיימה הרצאתו של תא"ל עופר וינטר שדיבר על ערך החיים והחתירה לשלום, מתוך עוצמה וגבורה וערבות הדדית בין כל חלקי העם. שיא היום היה באירוע המסכם אליו הוזמנו גם הורי התלמידים. בכנס נפגשו ההורים עם מפקד לשכת גיוס שסיפר על תהליך הגיוס ואפשרויות השירות, על זכויות החיילים והמאמצים שהצבא עושה כדי לשבץ את ילדיהם באופן המיטבי ועוד. "הצבא רואה בהורים חלק חשוב ביותר בתהליך הגיוס ולכן היה חשוב גם לפגוש הורים ולספר להם על כל התהליך" אומרים בכיוונים ומציינים כי להורים יש תרומה מכרעת בעיצוב עולמו של הנער/ה המתבגרים ובהכוונתם לשירות משמעותי.

יום צה"ל לתלמידי התיכון באשדוד

יום צה"ל לתלמידי התיכון באשדוד

אריה מימון, ראש מינהל החינוך, נשא דברים בפני התלמידים וציין: "אתם הדור הבא. עכשיו זה התור שלכם לשאת את לפיד האש", וביקש מכולם לנצל את תקופת השירות לטובת שירות משמעותי. מימון הודה ליהודית ביטון, מנהלת אגף על יסודי, ולאתי לוגסי, מנהלת מרכז כיוונים האחראית על השירות המשמעותי בצה"ל, על ארגון היום המוצלח ועל השת"פ עם גורמי הצבא בפיקודו של סא"ל רועי.

יהודית ביטון, מנהלת אגף על יסודי, אשר אחראית על יישום תכניות הגיוס בבתי הספר, הודתה לכל השותפים בהפקת הכנס. "היה זה אירוע מרשים ומלוטש אשר השיג את יעדיו ושמענו מפי התלמידים עד כמה הוא היה חשוב עבורם. האירוע מקבל משמעות כפולה בעידן זה, בו צה"ל מבצע את משימתו כצבא העם ומגן עלינו מפני התקפת טרור אכזרית. אני בטוחה שהצעירים הללו רואים ומפנימים את החשיבות בשירות משמעותי בצה"ל".

יום צה"ל לתלמידי התיכון באשדוד

יום צה"ל לתלמידי התיכון באשדוד

אתי לוגסי, מנהלת מרכז כיוונים ואחראית על השירות המשמעותי, ודור שורגי, רכזת הכנה לצה"ל: "בארגון היום הזה הושקע עמל רב, לאור חשיבותו של הצבא והיותו תחנה משמעותית במסלול חייהם של הצעירים שלנו, ואנו מודים גם לציבור ההורים שנענו ובאו להשתתף בכנס הזה. אנחנו כאן כדי לסייע לנערים ולנערות הללו לפני הגיוס, במהלך השירות ולאחר שחרורם – עת יחליטו על המשך חייהם האזרחיים". למעלה מ-100 חיילים התייצבו ביום הזה על מנת לחשוף אפשרויות ולענות על שאלות. מתוכם הגיעו גם חיילים מחזית הלחימה על מנת לפגוש תלמידים ולספר להם על המלחמה בעזה, במסגרת מעגלי השיח.

יום צה"ל לתלמידי התיכון באשדוד

יום צה"ל לתלמידי התיכון באשדוד

יום צה"ל לתלמידי התיכון באשדוד

יום צה"ל לתלמידי התיכון באשדוד


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר