תנועת אשדודים. צילום: תנועת אשדודים
תנועת אשדודים. צילום: תנועת אשדודים

"מוכיחים שנים של התמדה": מכתב תמיכה בתנועת 'אשדודים' למועצת העיר

מעל 40 אישים מכל רחבי אשדוד חתמו על מכתב תמיכה בתנועת 'אשדודים' למועצת העיר בבחירות הקרובות. בין החותמים - עו"ד נעים שומר, סא"ל במיל' יוסי ברגר, אל"מ במיל' משה פדידה, ד"ר אביבה קפלנסקי, אילנה סיסו ועוד

פורסם בתאריך: 19.2.24 16:14

     

"תנועת אשדודים מגלמת את ה"אשדודיות" שכולנו אוהבים", כך נכתב בדברי הפתיחה של מכתב התמיכה עליו חתמו יותר מ-40 תושבים מכל רחבי אשדוד, אנשי חינוך, קהילה וחברה ביניהם עו"ד נעים שומר, סגן ראש העיר לשעבר.

המכתב, ביוזמת יוסי דאי ורינה גל, מסמן, כך אומרים בתנועה, את מגמת ההתחזקות מהשטח לה זוכה תנועת אשדודים לקראת הבחירות ב-27.2.24.

"תנועת אשדודים הם נבחרת מגוונת ומשובחת שפועלת מאהבה אמיתית ומסירות. מקצוענים שבאו לעבוד ברצינות ומחברים בין כולנו עם ולמען כל תושבי ותושבות אשדוד – אלו האנשים שאנחנו צריכים בהובלת העיר, היום יותר מתמיד", נכתב במכתב התמיכה, "יש ב'אשדודים', יושרה נדירה בפוליטיקה, שאין במקומות אחרים. לאורך שנים של התמדה הם הראו שהם יודעים שבפוליטיקה עליך לעמוד על שלך, להיות נאמנים לעקרונות ולשים אותם על השולחן ובאותה נשימה להקשיב הקשבה עמוקה לתושבים ולהתאים את המענים לשטח. בדיוק ככה הם יצרו את פריצות הדרך והמהפכות בתיקים עליהם הם אמונים במועצת העיר".

מכתב תמיכה ברשימת אשדודים למועצת העיר

מכתב תמיכה ברשימת אשדודים למועצת העיר

עוד נכתב כי התנועה "מגיעה ל-2024 עם תוכנית עבודה סדורה ומעוררת תקווה, שנבנתה עם אלפי תושבים מכל שכונות העיר, לפי הצרכים האמיתיים מהשטח, בחינוך, תרבות, שכונות וותיקות, משפחות הצרכים המיוחדים, הגיל השלישי, הנוער והצעירים, איכות הסביבה, דיור ותעסוקה, בהקשבה לתושבים בכל הנושאים העומדים על הפרק בעיר האהובה שלנו, בכדי שבנינו ונכדינו יוכלו וירצו לגור בה.

עו"ד נעים שומר. צילום: פבל

עו"ד נעים שומר. צילום: פבל

;אנחנו מאמינים בנציגי תנועת אשדודים, היחידים באשדוד הנבחרים באופן דמוקרטי לרשימת התנועה למועצה, אחרי עשייה מוכחת של שנים ומחויבות עמוקה לאשדוד ותושביה. בלי חיבור לבעלי הון או אינטרסים צרים כאלה ואחרים, מרכז כוחה של התנועה ומכך גם מטרותיה הם אנחנו, התושבים עצמם.

"אנו פונים אליכם, חברינו ומכרינו האשדודים. שימו רק את הפתק רק למועצה. רק – תנועת אשדודים. יותר שותפים ושותפות, יותר כוח במועצת העיר, הרבה יותר עשייה למען אשדוד ב-5 השנים הקרובות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר