מצטייני הנמל לשנת 2023. צילום: פבל טולצינסקי
מצטייני הנמל לשנת 2023. צילום: פבל טולצינסקי

"הפגינו אחריות ומסירות": טקס מרגש למצטייני נמל אשדוד

שבעה עובדים מצטיינים בנמל אשדוד קיבלו תעודת הוקרה בטקס מצטיינים שנערך עבורם בנוכחות בני משפחתם, עובדים וחברי הנהלה. מנכ"ל הנמל בפועל: "המצטיינים השנה מבטאים יותר מכל את השאיפה שלנו למצוינות בכל התחומים ובזכותכם אנו ממשיכים להיות הכוח המניע של המשק הישראלי"

פורסם בתאריך: 15.2.24 13:39

     

חברת נמל אשדוד ערכה את טקס המצטיינים המסורתי לשנת 2023, במעמד מנכ"ל בפועל של נמל אשדוד אלי בר יוסף, חברי הנהלה, נציגות העובדים, ומשפחות העובדים המצטיינים. במהלך הטקס קיבלו 7 עובדים תעודת הצטיינות והוקרה על פועלם.

 

 

המצטיין הנמלי לשנת 2023 הוא יגאל אבן חן מחטיבת לוגיסטיקה והנדסה, המשמש בתפקיד חשמלאי רכב. הנהלת הנמל ציינה כי יגאל הינו "בעל מוסר עבודה גבוה, מקצועי, אחראי, ראש גדול, מבצע את המוטל עליו ביסודיות, משמש כמ"מ מנ"ע, בעל סבלנות וסובלנו לסובבים אותו. משקיע את מרצו בפתרון בעיות טכניות קשות שאף היצרן מתקשה לפתור".

מצטיינים נוספים הם מחטיבת התפעול: אביעד גיאסי – סוור, יצחק לוי – מפעיל ציוד מכאני, מוריס אזולאי – מנופאי גשר, ירון קליין – רכז תכנון, סרגי גורודצקי – כלכלן בכיר בתחום העסקי מחטיבת הכספים, והילית אמיגה מזכירת קצין בטיחות בתעבורה בחטיבת משאבים.

נמל אשדוד. צילום: שאול ביטון

נמל אשדוד. צילום: שאול ביטון

העובדים צוינו לשבח על רמת המקצוענות הגבוהה, מוטיבציה גבוהה, שירות מעולה, יחסי אנוש טובים אחריות ומסירות שהפגינו במהלך ביצוע עבודתם.

"אנו נמצאים בתקופה מהמאתגרות ביותר שידעה מדינת" ישראל ונמל אשדוד על עובדיו המקצועיים מגוייס במלואו לתרום את חלקו לאתגר", אמר מנכ"ל בפועל חברת נמל אשדוד, אלי בר יוסף. "המצטיינים השנה מבטאים יותר מכל את השאיפה שלנו למצוינות בכל התחומים ובזכותכם אנו ממשיכים להיות הכוח המניע של המשק הישראלי. נמשיך להצעיד את המדינה קדימה, כנמל המוביל בישראל".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר