לסרי וארביב בלשכתו מציגים את החזון לעיר האופנה
לסרי וארביב בלשכתו מציגים את החזון לעיר האופנה

ד"ר לסרי ומעצבת האופנה מיקי ארביב נפגשו: האם אשדוד תהיה בירת האופנה הישראלית?

בפגישה בין השניים, העניק ראש העירייה את ברכת הדרך לחזון של ארביב, שמשלב את הנכסים החשובים של העיר יחד עם עולם האופנה. עוד בתוכנית: יצירת מקומות עבודה, פיתוח כלכלי, תיירות, קידום מעצבים

פורסם בתאריך: 14.2.24 16:12

     

מעצבת האופנה האשדודית מיקי ארביב פרסמה לאחרונה פוסט ובו תיארה רעיון וחלום להפיכתה של העיר אשדוד לבירת האופנה הישראלית. היא חיברה בין עיר נמל, תעשייה ואופנה, ואירוע אופנה מרכזי בנמל.

מי שהתחבר לרעיון של ארביב הוא ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי החליט לקדם את הרעיון, "אשדוד היא עיר מרהיבה ביופייה ויש בה אנשים מוכשרים עם חזון ויכולת לייצר עתיד יפה יותר בכל התחומים. שמחתי על היוזמה של מיקי ארביב ואני בטוח שנפתח עוד דלת לכישרונות המקומיים שלנו בתחום האופנה ויש רבים כאלה באשדוד", מסר לסרי.

 

בפגישה שקיים לסרי עם ארביב נקבע כי ייאספו נתונים סטטיסטיים על תעשיית האופנה בישראל, תוך התמקדות בנתונים רלוונטיים לאשדוד. בנוסף, יוקם פורום העוסק בגורמים רלוונטיים תושבי אשדוד, ובהם מעצבים מקומיים, יזמים, אנשי עסקים בתחום האופנה. בהמשך, ייקבעו מטרות, תוכניות, לוחות זמנים, שיתופי פעולה.

מיקי ארביב

מיקי ארביב

"בהפיכתה של העיר לבירת אופנה נבליט את כל נכסי החוסן שלה", מסרה ארביב, "נכניס אליה כסף חדש, נמשוך תיירת פנים וחוץ ונגדל כאן דור חדש שיוכל להיות שחקן מפתח בזירת האופנה העולמית".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר