הלן גלבר בנסיעה באוטובוס באשדוד
הלן גלבר בנסיעה באוטובוס באשדוד

"כראשת עיר אבטל את תכנית ה-Reway": הלן גלבר בשיחות עם תושבים באוטובוס

הלן גלבר עולה על אוטובוסים ומדברת עם תושבים שיש להם הרבה מה לומר על ההנהגה הקיימת, ומבטיחה שינוי כשתיבחר לראשות העיר: ביטול תכנית ה-Reway, הוספת כניסות ויציאות חדשות לאשדוד והקלה על עומסי תנועה בעיר. גלבר: "נושא התחבורה הוא מהכאובים והמוזנחים ביותר בעיר"

פורסם בתאריך: 12.2.24 22:04

     

המועמדת לראשות העיר הלן גלבר החליטה לנצל את השבועיים האחרונים עד הבחירות כדי לפגוש תושבים ולשוחח איתם על האתגרים שהם חווים בעיר אשדוד ועל תכניותיה לשינוי ושדרוג העיר. אתמול היא החלה בקמפיין חדש במהלכו היא תעלה על אוטובוסים, תפגוש תושבים ותשוחח איתם בזמן אמת על בעיותיהם בעיר אשדוד, בשילוב שילוט על אוטובוסים ברחבי העיר, עם הכיתוב 'היחידה שיכולה לנצח את לסרי'.

 

 

כל מי שמכיר את הלן גלבר יכול להעיד שאלו לא רק השבועיים לפני הבחירות שהביאו אותה לנסוע באוטובוסים יחד עם הציבור, לנהל איתם שיחות ולבדוק מה מפריע להם. היא מדברת עם התושבים בגובה העיניים כבר 15 שנים, ועושה כל מה שניתן כדי לסייע להם, ולהוביל שינויים למענם. המטרה שלה בקמפיין זה היא לפגוש את התושבים שחווים לטענתה מקרוב את קשיי התחבורה בעיר, ועומסי התנועה הכבדים.

קמפיין שילוט הלן גלבר - תחבורה ציבורית

קמפיין שילוט הלן גלבר – תחבורה ציבורית

כבר בשנת 2016 התנגדה גלבר לפרויקט הReway (פרויקט שמטרתו הייתה מעבר לתחבורה חכמה וירוקה) והדגישה כי הפרויקט יפקוק את העיר ויגרום לבעיות רבות בתחבורה, כפי שאכן קרה. בעקבות תכנון לקוי, נהגים מבולבלים עושים תאונות רבות ותושבים מצביעים בכל הסקרים על התחבורה כאחת הבעיות המרכזיות בעיר. לעו"ד גלבר תוכנית תחבורה סדורה: בראש ובראשונה ביטול ה-re-way, הוספת כניסות ויציאות לעיר כאשר קיימות תכניות מפורטות לביצוע של אותה תכנית. שנית, חיזוק התחבורה הציבורית בעיר על ידי מיפוי יסודי ובעקבותיו הוספת קווים והעלאת תדירות הקווים הקיימים באזורי העומס, והוספת תחנות אוטובוס ברובעים, על מנת להנגיש את התחבורה הציבורית לכולם.

בנוסף, על פי גלבר, היא מתחייבת לביסוס התחבורה השיתופית יחד עם השימוש בתחבורה פרטית: "שירות אופניים שיתופי שמפחית את השימוש ברכב פרטי, רכבים שיתופיים להשכרה לטווח קצר, ושני פתרונות אלו יהיו מסובסדים על ידי העירייה כדי להנגיש אותם לכלל התושבים. בנוסף מתכוונת גלבר לפעול על מנת ליצור רשת תחבורה מטרופולינית ולמעשה לרשת את אשדוד בקווי תחבורה רבים ולחבר אליה את הישובים הסמוכים – אשקלון ויבנה.

"נושא התחבורה הוא מהכאובים והמוזנחים ביותר בעיר", אמרה גלבר. "גם לפי נתוני הלמ"ס שמראים כמה זמן אנחנו מבזבזים בדרך לעבודה ולבית ואיך זה פוגע באיכות החיים בעיר. עם בחירתי לראשות העיר, אוביל תוכנית לכל אחד מהתחומים שהוזנחו בשנים האחרונות, בראש ובראשונה בתחום התחבורה – ביטול פרויקט ה-re-way הכושל והוספת יציאות מן העיר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר