כיכר המפרשים אשדוד תואר בכחול כחלק מקמפיין העלאת מודעות לסרטן המעי הגס
כיכר המפרשים אשדוד תואר בכחול כחלק מקמפיין העלאת מודעות לסרטן המעי הגס

היום: כיכרות העיר אשדוד יוארו בכחול לציון 'יום האינטרנט הבטוח הבינלאומי'

במהלך היום יערכו פעילויות הסברה במוסדות החינוך וברחבי העיר אשדוד, כשהמטרה היא לשמור על בריאות נפשית בעולם דיגיטלי, ולהראות את השימוש באינטרנט ככלי חיובי שיכול להשפיע לטובה

פורסם בתאריך: 6.2.24 08:08

     

חודש פברואר הינו החודש הבינלאומי להגנה על ילדים ברשת, במסגרתו, יצוין היום 'יום האינטרנט הבטוח הבינלאומי', עם פעילויות הסברה ברחבי העיר אשדוד על ידי המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת.

השנה הפעילות עומדת בסימן "מתחברים על בטוח בשגרה ובחירום – שומרים על חוסן דיגיטאלי". הפעילות מתקיימת במהלך כל חודש פברואר, בשיתוף פעולה של גורמים ארציים ומקומיים – המטה הלאומי 105 להגנה על ילדים ברשת, המשרד לביטחון לאומי ומטה ההסברה הלאומי, משרדי ממשלה, חברות טכנולוגיה, עמותות וגופים אזרחיים, משטרת ישראל, השלטון המקומי ורשויות מקומיות.

 

השנה, בשל החשיבות הרבה בהגנה על הילדים מפני נזקי הרשת לנוכח מלחמת "חרבות ברזל", נרתמו הרשויות המקומיות והצטרפו לקמפיין הלאומי להעלאת המודעות לנושא חשוב זה. במסגרת זו הוחלט להתמקד החודש בשני נושאים עיקריים: בהיבט הלאומי – שמירה על חוסן דיגיטלי שמשמעותו שמירה על בריאות נפשית ורווחה בעולם הדיגיטלי והטכנולוגי, ע"י השתתפות בקהילת רשת תומכת, הפסקות יזומות מהרשת, ביצוע שינויים באורח החיים ודאגה לבריאות הפיזית כדוגמת תרגילי הרפיה, מתיחות ועוד, ובהיבט הבין-לאומי – שימוש באינטרנט כסוכן שינוי לטובה, ולראות ב'יום האינטרנט הבטוח הבינלאומי' הזדמנות להבין את האופן שבו שינוי ההתנהלות בכלי המקוון יכול להשפיע על צעירים.

כיכר עין השמש באשדוד הוארה בכחול

כיכר עין השמש באשדוד הוארה בכחול

הפעולות שהקמפיין הלאומי מקדם יכללו הפצת חומרי הסברה וסרטונים לציבור, פרסום על גבי שלטי חוצות, פעילות הסברתית בבתי הספר, מפגשים משותפים עם הורים וילדים, והארת מבני ציבור, אתרים ואינסטרומנטים בצבע כחול כאות הזדהות. הפעילות תתבצע לכל אורך חודש פברואר בכל הארץ.

היום הוא יום השיא לפעילות המטה, ובאשדוד יוארו הכיכרות הגדולות בעיר – כיכר המפרשים וכיכר עין השמש בצבע כחול – הצבע הלאומי של ישראל.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר