ד"ר רוסלן ביליאר. צילום: מורין שחר-וידאו אנד מור
ד"ר רוסלן ביליאר. צילום: מורין שחר-וידאו אנד מור

"בשבילי זאת שליחות": ד"ר רוסלן ביליאר מאשדוד זכה בתואר רופא מצטיין

קופ"ח מאוחדת ציינה לאחרונה את יום הרופא הישראלי וקיימה בסופ"ש האחרון טקס הוקרה מרגש לרופאים ורופאות מצטיינים. בין המצטיינים, ד"ר רוסלן ביליאר מאשדוד שנבחר בזכות פעילותו יוצאת הדופן לקידום איכות הבריאות במרחב אשדוד

פורסם בתאריך: 4.2.24 11:02

     

כחלק מאירועי יום הרופא הישראלי שצוין לאחרונה ברחבי הארץ ונועד להדגיש את תרומתם של הרופאים לחיי הקהילה, ערכה קופת חולים מאוחדת, טקס הוקרה לצוותים הרפואיים של הקופה. במהלך האירוע הוענקו תעודות הוקרה לרופאים מצטיינים אשר בלטו בעשייתם, הישגיהם וחיזוק תדמית הרופא בקרב הציבור הישראלי.

בין הרופאים המצטיינים, נבחר ד"ר רוסלן ביליאר, ממאוחדת מחוז דרום. ד"ר ביליאר אחד הרופאים המוערכים באזור אשדוד, הוא רופא מומחה בכירורגיה אורולוגית ובמקביל מכהן כמנהל רפואי במרחב אשדוד.

במאוחדת אומרים כי לאורך כל שנות פעילותו, תרם ד"ר ביליאר, רבות לשיפור איכות הטיפול הניתן למטופלים, ותרם משמעותית לחיזוק הקשר עם הרופאים בשטח ועם הארגון.

"אני שמח ומתרגש על ההחלטה להעניק לי את תואר הרופא המצטיין", אמר ד"א ביליאר, "להיות רופא בשבילי זה שליחות. הקשר האישי עם המטופלים, הליווי ובעיקר הזכות שניתנה לי לסייע ולשפר את איכות הטיפול הרפואי במאוחדת לכלל מבוטחיה, היא שמובילה אותי ומנחה אותי מידי יום בעבודתי".

במאוחדת מוסיפים כי ד"ר ביליאר מיישם את מדיניות חטיבת הרפואה והמחוז במרחב אשדוד, מלווה יד ביד את המנהלים הרפואיים, יוזם ומוביל פרויקטים אשר מובילים את המרפאות באזור אשדוד להישגים טובים ומשמעותיים. בנוסף, לוקח חלק פעיל בפורום המנהלים הרפואיים ומקפיד לחלוק מניסיונו ולייעץ למנהלים צעירים יותר.

הנהלת מאוחדת במחוז דרום בהענקת התואר לד"ר רוסלן ביליאר. צילום: מורין שחר-וידאו אנד מור

הנהלת מאוחדת במחוז דרום בהענקת התואר לד"ר רוסלן ביליאר. צילום: מורין שחר-וידאו אנד מור

דני מושייב, מנהל מחוז דרום: "בזמנים קשים אלו, בהם הצוותים הרפואיים עובדים מסביב לשעון, זה הזמן לעצור ולהודות להם על עבודתם המסורה בשגרה ובחירום. הם הכוח המניע והלב שמזרים חמצן למרפאות, למטופלים ואל כל המערכת הרפואית. טקס הוקרה לרופאים מצטיינים ורופאות ומצטיינות ביום הרופא הישראלי כבר הפך למסורת של ממש במאוחדת. זאת ההזדמנות שלנו להודות לצוותי הרפואה. כמנהל מחוז דרום אני גאה ושמח על הבחירה בד"ר רוסלן ביליאר. עבודתו המקצועית, החיבור אל השטח והחתירה למצוינות, מורגשת ובאה לידי ביטוי בקרב המטופלים אותם הוא פוגש ובקרב הצוותים הרפואיים שהוא מוביל".

ד"ר גנאדי מיינשולס, הרופא המחוזי של מאוחדת אמר כי "ד"ר רוסלן מקצועי, מסור לעבודה, אכפתי, בעל יחסי אנוש טובים, תמיד זמין וקשוב הן לצוות במרחב, הן לרופאים במרחב והן לצוות בהנהלה. הבחירה בד"ר רוסלן ביליאר לרופא מצטיין נעשתה בשל היותו רופא יוצא מן הכלל, מעודכן ומקצועי לצד היותו מנהל רפואי מעולה במרחב אשדוד. אני מודה לד"ר ביליאר על עשייתו האיכותית והרבה במאוחדת".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר