תלמידי אשדוד בתכנית קנגורו. צילום: מנהל החינוך אשדוד
תלמידי אשדוד בתכנית קנגורו. צילום: מנהל החינוך אשדוד

תעשו חשבון: תכנית 'קנגורו' חוזרת לבתי הספר באשדוד

מעל ל-700 תלמידים מאשדוד בגילאי 7-16 ישתתפו בתכנית 'קנגורו' - השעשועון הבינלאומי לאוהבי מתמטיקה, שמתקיים גם בישראל. מבנה התוכנית הוא תחרותי ובנוי בשלושה שלבים, שבסופו יוכרז אלוף העיר בשעשועון קנגורו

פורסם בתאריך: 1.2.24 07:42

     

מערכת החינוך באשדוד הקימה נבחרות בית ספריות של אוהבי מתמטיקה ב-32 בתי ספר, עם מעל ל-700 תלמידים, במסגרת תכנית 'קנגורו' – שעשועון חידות בינלאומי במתמטיקה, שאחד מעקרונותיו הוא 'מתמטיקה לכול'.

 

 

השעשועון מתקיים כבר יותר מ-20 שנה והחל משנת 2013 הוא מתקיים גם בישראל. כ-70 מדינות לוקחות בו חלק ומשתתפים בו יותר מ-6.5 מיליון תלמידים בגילאי 16-7. התוכנית מופעלת ע"י חברת קנגורו ישראל ומנוהלת ע"י פרופ' מארק אפלבאום.

"מטרותיו העיקריות של השעשועון הם להביא מספר רב של תלמידים לעסוק בפיתוח חשיבה, באמצעות פתרון חידות מתמטיות, ולהראות לתלמידים שפתרון בעיות אינו מאיים ויכול להיות תהליך מאתגר, מהנה ואף משעשע", אמרה מיטל אליאס, מנהלת המחלקה לתוכניות חינוכיות במנהל החינוך.

"אנו שמחים על ההזדמנות להמשיך להפעיל את תכנית קנגורו בעיר אשדוד, זוהי תכנית מוצלחת מאוד", אמרה מרטין עובדיה מנהלת אגף חטיבה צעירה. "התוכנית היא הזדמנות מצוינת לתלמידים שלנו להתנסות בפתרון חידות מתמטיות מאתגרות ולפתח את כישורי החשיבה והפתרון שלהם".

מבנה התוכנית הוא תחרותי ובנוי בשלושה שלבים, שבסופו יוכרז אלוף העיר בשעשועון קנגורו. התוצאות של התחרות העירוני ושמות אלופי העיר בשעשועון קנגורו יפורסמו בהמשך.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר