אריה אזולאי עם חברי תנועת אשדודים
אריה אזולאי עם חברי תנועת אשדודים

"מביע פומבית את תמיכתי": אריה אזולאי רה"ע לשעבר תומך ב'אשדודים' למועצת העיר

אריה אזולאי, ראש העירייה השלישי של העיר אשדוד, קורא במכתב לתושבי העיר אשדוד לצאת ולהצביע בבחירות הקרובות למועצת העיר, לתנועת 'אשדודים'. אזולאי במכתבו: "אני רואה במובילי ופעילי 'אשדודים' את דור ההמשך לפעילות ציבורית ופוליטית, רעננה ובלתי תלויה באינטרסים. אשדוד צריכה מנהיגות שכזו"

פורסם בתאריך: 30.1.24 17:18

     

ראש עיריית אשדוד לשעבר, אריה אזולאי, קורא לתושבי אשדוד להצביע לתנועת 'אשדודים' בבחירות למועצת העיר. במכתבו תיאר אזולאי את פעילותה של התנועה לאורך השנים, ועל ההישגים שלה למען תושבי העיר אשדוד.

 

"במרוצת השנים האחרונות, במסגרת העשייה החברתית, החינוכית והפוליטית של כולנו נפגשתי עם תנועת אשדודים ומוביליה. ברצוני להביע פומבית את תמיכתי בתנועת אשדודים ולבקש להצביע בקלפי לאשדודים למועצת העיר אשדוד, בבחירות המקומיות הקרובות", כתב.

תמיכה ציבורית, אזולאי. צילום: אורי קריספין

אריה אזולאי. צילום: אורי קריספין

"אשדודים הינה תנועה שצמחה מהשטח, מגוונת וממוקדת בשירות לתושבים ולתושבות. היא היחידה שבחרה את נציגיה באופן דמוקרטי, תוך דיונים מעמיקים על חזון העיר אשדוד ועל כיווני התפתחותה תוך העמדת התושבים במרכז".

עוד הוסיף אזולאי, "נבחרי אשדודים במועצת העיריה היוצאת, יניב קקון ומאיר אברז'ל, הוכיחו את יכולתם ויעילותם, הן בביצוע המשימות שהם לקחו על עצמם, בתחומי הנוער, אגף הצעירים והסטודנטים, ובפיתוחם וחיזוקם של הרובעים הוותיקים, והן בתרומתם לדיוני הנהלת העיר והמועצה, ושמשו קול חזק ובטוח לצרכי התושבים ולהמשך התפתחותה של אשדוד כעיר רב גונית וליברלית.

בחירות פנימיות בתנועת אשדודים. צילום: תנועת אשדודים

יניב קקון בבחירות פנימיות בתנועת אשדודים. צילום: תנועת אשדודים

"אני רואה במובילי ופעילי אשדודים את דור ההמשך לפעילות ציבורית ופוליטית, רעננה ובלתי תלויה באינטרסים. אשדוד צריכה מנהיגות שכזו, המקשיבה לצרכי הציבור והנלחמת על צביונה האיכותי והחברתי, של אשדוד כעיר גדולה, ישראלית וים תיכונית. מובילי ומובילות תנועת אשדודים, הינם מנהיגים ומנהיגות חדורי אמונה. אנשי עשיה ודוגמא אישית".

בסיכום מכתבו קרא אזולאי לתושבי העיר אשדוד לצאת ולבחור ביום הבחירות. "אני פונה אישית לכל תושבי אשדוד, ותיקים וצעירים. להשתתף בבחירות המוניציפליות ולשים בקלפי, האותיות "רק" למועצת העיר. רק אשדודים מייצגים את כל תושבי אשדוד".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר