אלוף ישראל בשחמט איליה סמירין רגע אחרי קבלת הגביע. צילום: SE יחצ
אלוף ישראל בשחמט איליה סמירין רגע אחרי קבלת הגביע. צילום: SE יחצ

אלוף ישראל בשחמט: איליה סמירין ממועדון אשדוד

בתום 9 ימי תחרות באליפות ישראל בשחמט, הוכתר היום הזוכה - איליה סמירין בן 56, המשחק במועדון השחמט אשדוד, שהצליח לזכות בתואר בפעם הרביעית בחייו

פורסם בתאריך: 29.1.24 22:10

     

באליפות ישראל בשחמט שהתקיימה ביפו, כשהוא נאבק על הכתר מול 12 שחמטאים בתחרות צמודה במיוחד, הצליח איליה סמירין לזכות בתואר אלוף ישראל בשחמט בפעם הרביעית בחייו.

 

אליפות ישראל בשחמט התקיימה במשך 9 ימים, כשהיום היה היום האחרון שלה, במהלכו הוכתר אלוף רב אמן איליה סמירין בן 56 המתגורר בכפר סבא, ושחקן שחמט במועדון אשדוד. ״זו הרגשה טובה מאוד", אמר איליה עם זכייתו. "זו הזכייה הרביעית שלי לאורך הקריירה ואני שמח על כך״.

אלוף ישראל בשחמט איליה סמירין לצד מקומות שני ושלישי. צילום: SE יחצ

אלוף ישראל בשחמט איליה סמירין לצד מקומות שני ושלישי. צילום: SE יחצ

מנכ״ל מפעל הפיס בני דרייפוס ציין: "אנחנו גאים להיות שותפים ליוזמת איגוד השחמט להפעיל שחמט ב-152 רשויות עם 18,000 ילדים. קיום האליפות למרות המצב- החלטה חשובה ומחזקת".

יו״ר איגוד השחמט ד״ר צביקה ברקאי הוסיף: ״הכי קל לא לעשות, כשהחלטנו לקיים את האליפות בעכו היה מי ששאל למה, ענו שמסוכן, אבל החלטנו, דווקא עכשיו,  כאן בצפון כאמירה, בתמיכה אמיתית בגליל. באליפות השתתפו 132 שחמטאים שזה מספר שיא בכל הזמנים. החזון שלנו לקדם את השחמט, להנגיש אותו לכל ילדי הארץ ולכלל האוכלוסיות. תודה למפעל הפייס על השותפות המלאה, לעיריית עכו וראש העיר על שיתוף הפעולה וההירתמות, וברכות לאלופים החדשים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר