הענקת מלגות לסטודנטים מצטיינים מאשדוד
הענקת מלגות לסטודנטים מצטיינים מאשדוד

"רמת הישגים יוצאת מן הכלל": מלגות ראש העיר לסטודנטים מצטיינים מאשדוד

ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי חילק מלגות לשבעה סטודנטים מצטיינים באשדוד, סך כל מלגה 10,000 ש"ח

פורסם בתאריך: 28.1.24 20:12

     

טקס חלוקת מלגות ראש העיר לסטודנטים מצטיינים תושבי אשדוד התקיים הערב בעיריית אשדוד, בו הוענקו מלגות ל-7 סטודנטים תושבי העיר מתחומי לימוד שונים.

המלגות חולקו לסטודנטים שנה ב' ממוסדות לימוד אקדמאיים, שקיבלו את ממוצע הציונים הגבוה ביותר מבין כל האשדודים הלומדים באותו מוסד. כל מלגה בסך 10,000 ש"ח.

מפעל המלגות הייחודי התחיל במימון של קרן אשדוד ועבר למימון עירוני, כשבכל שנה דיקני האוניברסיטאות ומכללת סמי שמעון, סורקים את ציוני כלל האשדודים והאשדודיות הלומדים במוסד ומעבירים את המלצתם.

הענקת מלגות לסטודנטים מצטיינים מאשדוד

הענקת מלגות לסטודנטים מצטיינים מאשדוד

בטקס השתתפו לצד ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי גם ראש העיר לשעבר ויו"ר קרן אשדוד ד"ר אריה אזולאי, דינה בר אולפן המשנה למנכ"ל, ויהודית מנהלת אגף חינוך על יסודי במינהל החינוך.

"מרגש לראות איך רעיון להוקרת מצוינות אקדמית, הופך למפעל עירוני המתקיים ברציפות 15 שנים", אמר ראש העיר יחיאל לסרי. "הסטודנטים והסטודנטיות הם תוצר של מערכת החינוך באשדוד, מייצגים את כל הקהילות ולמעשה מהווים את דור העתיד של העיר. אשדוד יכולה להיות גאה במצטיינים שמציגים רמת הישגים יוצאת מן הכלל, ואני שמח שיש לנו יכולת לתת להם מלגה שמעלה על נס מצוינות כדרך חיים. בתקופה קשה ומורכבת לעם ישראל, אנו יודעים שמתוך המצוינות תצמח חברה היודעת להתמודד עם האתגרים העומדים בפניה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר