נורית טופז. צילום: פבל
נורית טופז. צילום: פבל

"עיריית אשדוד שוב שכחה מאחור את הילדים עם הצרכים המיוחדים"

יו"ר תנועת תושווים טענה במכתב שכתבה לשר הרווחה כי ילדי אשדוד בעלי צרכים מיוחדים עדיין לומדים בקפסולות, למרות ששאר העיר חזרה לשגרת לימודים

פורסם בתאריך: 24.1.24 19:30

     

נורית טופז יו"ר תנועת תושווים שיגרה ביום שני מכתב לשר הרווחה יעקב מרגי בקריאה להחזיר גם את ילדי אשדוד אשר לומדים במרכזי יום ובמרכזי תעסוקה לבוגרים.

במכתב שעליו חתומה גם חברת המועצה שרון מרק נכתב, כי "ילדי אשדוד במרכזי יום ומרכזי תעוסקה לבוגרים עם צרכים מיוחדים עדיין לומדים במתווה הקפסולות באופן לא רציף זה כבר החודש הרביעי למלחמה".

במכתב הוזכר גם הדיון שהתקיים בוועדה לצמצום פערים חברתיים שם התקיים דיון בנושא הקפסולות לתמידי אשדוד.

הוועדה לצמצום פערים חברתיים

הוועדה לצמצום פערים חברתיים

את המכתב הן חותמות בקריאה להתערבות השר: "בשם הורי אשדוד, בשם מטה המאבק של ההורים וכאמהות נציגות ציבור – אנו פונות להתערבותך הדחופה להחזרת מערכת הרווחה באשדוד למתכונת מלאה"

"על אף הנחיית פיקוד העורף המתיר התנהלות שגרתית מערכות הרווחה העירוניות שכחו את התושבים המיוחדים מאחור וזה כבר החודש הרביעי בו הם מגיעים למסגרת השיקומית שלהם בקפסולות", אומרת טופז, "הדבר יוצר רגרסיה עצומה אותה הצגתי בוועדת הכנסת וכעת בפנייתי זו לשר הרווחה. בשם המשפחות המיוחדות אני קוראת באמצעות הממשלה ללסרי להחזיר את כולם ובאופן שווה ובטוח לשגרה הנדרשת. אמשיך להאבק עד שגם יעד זה יושלם".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר