סככה חדשה בעיר אשדוד
סככה חדשה בעיר אשדוד

79 סככות המתנה יחודשו בעיר אשדוד

עד כה הוצבו 56 סככות המחליפות את הסככות הישנות. בימים הקרובים תשלים העירייה את הצבת הסככות הנותרות, ובקביל פנתה למשרד התחבורה בבקשה להקצאת 100 סככות נוספות

פורסם בתאריך: 21.1.24 21:50

     

79 סככות חדשות יחליפו את סככות ההמתנה לתחבורה ציבורית באשדוד. הפרויקט הינו במימון משרד התחבורה, כשעיריית אשדוד אחראית על ביצוע העבודות וממנת את פירוק וסילוק הסככות הישנות, בהיקף של כ-5,000 ש"ח לסככה.

 

השלמת חידוש הסככות הייתה אמורה להסתיים בשנת 2023, אך בשל פרוץ המלחמה, העבודות התעכבו. עד כה הותקנו 56 סככות, ובימים הקרובים תושלם התקנת הסככות הנותרות. "אם לא יהיו עיכובים בגין אירוע בטחוני או מזג אוויר, יוצבו יתר הסככות אשר ישלימו את מלוא מכסת הסככות שהוקצו לנו", מסר מנהל מח' תנועה ותחבורה בעיריית אשדוד, המהנדס דמיטרי שנדיבין. "הסככות החדשות עומדות ברמת התקן הנדרשת כולל תקן נגישות והן תוצבנה קודם במקום הסככות הישנות מאוד".

סככה ישנה, אשדוד

סככה ישנה, אשדוד

הצבת 23 הסככות הנותרות תתבצע במקומות שונים ברחבי העיר, על פי העבודות הבאות: פינוי הסככה הישנה, פינוי בסיס בטון והשלמת ריצוף במקום והצבה של סככה חדשה, תקנית ונגישה. במקביל לכך, פנה שנדיבין למשרד התחבורה בבקשה להקצאת 100 סככות חדשות לשנה 2024.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר