אלי לחמני, הלן גלבר, ברק סרי
אלי לחמני, הלן גלבר, ברק סרי

"הלחץ שהפעלנו הביא למהפך בעמדתו של לסרי": במערכת הפוליטית באשדוד מגיבים

אחרי שראש העירייה הודיע על חזרה כמעט מלאה לשגרה, המועמדים האחרים לראשות העירייה רואים בכך תוצאה של הפעלת הלחץ בשבועות האחרונים. "נמשיך לעקוב אחר ביצוע ההחלטה, ואמשיך לדחוף לחזרה מלאה לשגרה חינוכית", מסרה הלן גלבר

פורסם בתאריך: 21.1.24 17:58

     

היום הודיע ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי על חזרה כמעט מלאה לשגרת לימודים בעיר, זאת לאחר שבועות ארוכים שבהם התקיים מתווה קפסולות עירוני למרות שאין כל מגבלה מבחינת פיקוד העורף.

בעקבות זאת, החל ממחר יחזרו התלמידים ללימודים של בין חמישה לשישה ימים בכל מוסדות החינוך בעיר.

במערכת הפוליטית מגיבים לכך והמועמדים לראשות העירייה, אף רואים בכך התקפלות של לסרי תחת הלחץ שלהם.

"הבוקר התבשרנו כי הלחץ הכבד שהפעלנו הביא למהפך בעמדת ראש העיר הנוכחי יחיאל לסרי – שלפתע גילה כי חלק מתפקידו הוא לדאוג גם למערכת חינוך מתפקדת שמספקת לילדים מענה ראוי ומאפשרת להורים להתפרנס בכבוד", מסר המועמד לראשות העירייה, ברק סרי, "חבל שלסרי החליט על כך רק עתה. הרבה סבל היה נמנע מהילדים ואילו ההורים היו יכולים להתפנות לעבודה. אבל עדיף מאוחר. אני שמח שהורים רבים נושמים היום לרווחה, ובעיקר שהילדים יחזרו למוסדות הלימוד לשבוע מלא. מאחל לכולם חזרה בטוחה, מוצלחת ושקטה ללימודים".

סרי בהפגנת ההורים באשדוד

סרי בהפגנת ההורים באשדוד

המועמדת לראשות העירייה, עו"ד הלן גלבר אף היא הביעה שביעות רצון מהמהלך ואמרה: "אני מברכת על ההחלטה בישיבת הערכת מצב להחזיר את שגרת הלימודים באשדוד ללמידה מלאה בהדרגה. בשלב הראשון של התכנית רוב בתי הספר יחזרו ללמידה מלאה במרחבים מוגנים, ולאחר מכן ישתלבו מספר בתי ספר בהמשך. תחילת החזרה לשגרה יוצאת לדרך, באיחור של חודשיים וחצי, אחרי מאבק עיקש שניכר בכל הזדמנות בריכוז כוחות משותף, ההורים והתלמידים באשדוד חוו מפח נפש בעקבות מתווה הקפסולות. הוצגו פתרונות רבים להשיב את התלמידים לבתי הספר במהלכים שיאפשרו למידה מלאה. אין סיבה שהפגיעה המנטלית שנעשתה בקרב התלמידים תמשיך עוד".

גלבר בהפגנת ההורים

גלבר בהפגנת ההורים

עוד הוסיפה גלבר כי יש לפתור גם את הבעיה של השוק: "נמשיך לעקוב אחר ביצוע ההחלטה, ואמשיך לדחוף לחזרה מלאה לשגרה חינוכית תוך מתן מענה מיגוני מלא לכלל תלמידי אשדוד, הפתרונות קיימים. אמשיך לעשות הכל כדי למצוא פתרונות מיגון לסוגיות נוספות כדוגמת השוק העירוני שסגור כבר כמה חודשים, מה שפוגע אנושות בפרנסתם של סוחרים, התרבות והספורט שטובים לנפש. אמשיך להיות הקול שלכם, כי אין לנו עוד אשדוד".

ד"ר אלי לחמני. צילום: אבי רוקח

ד"ר אלי לחמני. צילום: אבי רוקח

המועמד לראשות העירייה, ד"ר אלי לחמני אמר: "מברך על החלטת ראש העיר להחזיר את הלימודים במלואם בכול מוסדות החינוך. לצערנו זה קרה מאוחר מאוד מתחילת המלחמה וחבל שההורים היו צריכים לעבור את מסלול הייסורים במקום להקשיב להם ולצרכים שלהם וצרכי הילידים הקטנים והחינוך המיוחד. לא חיפשנו ניצחון אלא ביקשנו מראש העיר העקשן להבין את מצוקת ההורים וצרכי הילדים. שמח שהסאגה הסתיימה לטובת התושבים וכמו שאומרים 'מוטב מאוחר מאשר אף פעם'".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר