תלמידים. צילום ארכיון: עיריית אשדוד
תלמידים. צילום ארכיון: עיריית אשדוד

"הילדים נפגעים נפשית בבית": במוצ"ש הפגנת הורים באשדוד

פורסם בתאריך: 19.1.24 16:29

     

לאחר עוד שבוע תחת מתווה הקפסולות במערגת החינוך באשדוד, מתוכננת הפגנת הורים במוצאי השבת, בשעה 19:00 ברחבת העירייה תחת הכותרת: "קפסולות? לא בבית ספרנו".

מודעת ההפגנה

"אנחנו סוגרים שבוע נוסף של דשדוש וחוסר מנהיגות באשדוד. יחיאל לסרי מתחמק מקבלת החלטות ומצוקת ההורים הולכת וגוברת", מסר המועמד לראשות העירייה, ברק סרי, "אני מסתובב בעיר, פוגש תושבים שעומדים חסרי אונים אל מול הנהגת עיריה לא מתפקדת, ומתחדדת ההבנה שהקפסולות הן רק הסימפטום".

סרי הוסיף ותקף: "לסרי ומקורביו מנותקים לחלוטין ופשוט לא מבינים את האחריות שבניהול העיר: הסטת המבט לצד השני לא תעלים שום בעיה ובטח לא תייצר חזון ויעדים ברורים. את המחיר, לצערנו, משלמים התושבים בעיר היחידה שטרם חזרה לשגרה. הילדים יושבים בחוסר מעש בבית, נפגעים נפשית וההורים נאלצים להפסיד ימי עבודה ולהפגע כלכלית. לסרי, שחרר את אשדוד".

ברק סרי. צילום: יובל אליאס

ברק סרי. צילום: יובל אליאס

חברת המועצה שרון מרק, שהיתה מיוזמות הדיון בכנסת על מתווה החינוך באשדוד, מתחה אף היא ביקורת על ראש העירייה ומסרה כי "לסרי ממשיך להתעלם מדרישת יו"ר הוועדה לצמצום פערים חברתיים – ח"כ אברהם בצלאל, להציג מתווה להחזרה מיידית של הלימודים במתכונת מלאה באשדוד".

שרון מרק. צילום: אבי רוקח

שרון מרק. צילום: אבי רוקח

עוד הוסיפה מרק: "ד"ר לסרי, ראש עיריית אשדוד אינו זמין! הוא לא זמין להורים, הוא לא זמין לילדים ועכשיו מסתבר שהוא לא זמין גם לחברי כנסת ישראל. התנהגותם המבישה של נציגיו בוועדה, יחד עם התעלמותו המוחלטת מדרישות יו"ר הוועדה, מוכיחות כי תושבי עיריית אשדוד חשובים בעיניו כקליפת השום. אנחנו לא נפסיק במאבק החיוני להחזרת השגרה בעיר ומקווים כי ראש העיר ימלא את תפקידו לאלתר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר