הרב יוסי ערבליך ונשיא המדינה הרצוג, בקבלת אות הנשיא
הרב יוסי ערבליך ונשיא המדינה הרצוג, בקבלת אות הנשיא

ייעוץ והכוונה רפואית ממיטב הרופאים, ללא תמורה: ארגון 'למענכם' מגיע לאשדוד

בצל המלחמה, החליטו בארגון 'למענכם' להרחיב את קבלות הקהל גם לתושבי הדרום, בעיר אשדוד. רופאים בעלי שם ביניהם מנכ"ל ביה"ח שניידר לשעבר וסגן מנהל ביה"ח בילינסון לשעבר יעניקו יעוץ והכוונה רפואית ללא תמורה, על מנת לסייע לחולה ולבני משפחתו בקבלת ההחלטות בהקשר למצב הבריאותי הנידון. המיזם בשיתוף עמותת 'הפורום לקידום הבריאות באשדוד' ויכלול גם הפעלת מרכז להשאלת ציוד רפואי סיעודי בעיר

פורסם בתאריך: 19.1.24 11:26

     

בקרוב יחל ארגון 'למענכם' בראשות היועץ הרפואי הרב יוסי ערבליך, המעניק יעוץ והכוונה רפואית ללא תמורה, להעניק שירותי ייעוץ רפואי מקצועי לתושבי הדרום בעיר אשדוד.

 

הארגון הוקם במטרה לתת ייעוץ רפואי עבור חולים שמקבלים אבחון רפואי הכולל מושגים רפואיים לא מוכרים, הנחיות מעורפלות באשר להמשך הטיפול וכד', ומוצאים את עצמם חסרי אונים ואובדי עצות. לשם כך, מערך היועצים הרפואיים של הארגון מעניק מידע מקצועי, אמין ומהיר שמסייע לחולה ולבני משפחתו בקבלת ההחלטות הנכונות, והכל בהתנדבות מלאה.

נועה ממן ז"ל

נועה ממן ז"ל

המיזם שיפעל באשדוד של ארגון למענכם, יוקם בשיתוף פעולה עם "הפורום לקידום הבריאות באשדוד". הפורום הוקם לפני מספר חודשים על שמה של נועה ממן ז"ל, שנקטפה מהמחלה בעודה נערה צעירה, ולוותה בימי מחלתה על ידי הארגון. נועה הייתה דמות מופת של חסד וסיוע לעזרה לזולת למרות גילה הצעיר, והמיזם הוקם לזכרה ולעילוי נשמתה.

את הייעוץ בארגון יעניקו היועץ הרפואי הרב יוסי ערבליך יו"ר הארגון, פרופ' יוסף פרס (כיהן כמנכ"ל ביה"ח 'שניידר'), ד"ר גדי נוימן, (כיהן כסגן מנהל ביה״ח בילינסון), ד"ר בני דווידזון (כיהן כמנכ"ל ביה"ח 'אסף הרופא'), פרופ' ג'ריס יעקב (מנהל פנימית ו' באיכילוב), ד"ר אסף יששכר (מומחה לגסטרו ומחלות כבד בביה"ח בילינסון) והאחות הראשית בארגון רחל מיכוביץ', מתאמת ההשתלות הראשית בביה"ח 'בילינסון' לשעבר, שתסייע לצלוח את ההליכים הביורוקרטיים, ובמידת הצורך תחבר את הפונים עם רופאים מומחים המתנדבים במיזם 'רופאים במילואים' של הארגון המונה כ-150 רופאים מומחים מהארץ ומהעולם.

מנציחים את נועה ממן ז"ל

מנציחים את נועה ממן ז"ל

"בעקבות פניות רבות שהגיעו לפתחו של הארגון מתושבי הדרום לקבלת סיוע והכוונה, ובמטרה לחזק את התושבים הנמצאים כבר מספר חודשים בצל המלחמה, קיבלנו החלטה בהנהלת הארגון להרחיב את קבלות הקהל גם לאזור הדרום", אמר יו"ר "למענכם", הרב יוסי ערבליך. "אני מודה לפורום לקידום הבריאות אשדוד על השותפות שבעזרת ה' תסייע לתושבי הדרום לקבל את השירותים הבריאותיים ברמה הגבוהה ביותר".

מנהל "הפורום לקידום הבריאות באשדוד" מר יוסי לוי הוסיף: "זו בשורה טובה לתושבי אשדוד והסביבה, שיתוף הפעולה של עמותת 'למענכם' בראשות הרב יוסי ערבליך ו"הפורום לקידום הבריאות אשדוד" יתרום ללא ספק לטובת בריאותם של התושבים באיזור. שנים של עבודה בצמוד לבכירי משרד הבריאות בישראל, ורקימת קשרים טובים עם מנהלי בתי החולים ואושיות מפתח בתחום, הפכו את יוסי ערבליך לאחת מהדמויות החשובות בישראל ובעולם בתחום הליווי הרפואי וכעת גם תושבי אשדוד יוכלו ליהנות מניסיונו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר