אשדוד. צילום: עיריית אשדוד
אשדוד. צילום: עיריית אשדוד

לא רק יפה, גם ראויה להערכה: העיר אשדוד זוכה בתחרות רשות מקדמת בטיחות בדרכים

העיר אשדוד קיבלה ציון של 5 כוכבי יופי בתחרות שערכה המועצה לישראל יפה, שעסקה בקידום בטיחות בדרכים. בנוסף לזכייתה של אשדוד, קיבל ראש העיר יחיאל לסרי מכתב הערכה והוקרה על פעילות הרשות בנושא בייחוד על רקע תקופת המלחמה

פורסם בתאריך: 16.1.24 21:17

     

המועצה לישראל יפה קיימה את תחרות 'רשות מקומית מקדמת בטיחות בדרכים במרחב המוניציפאלי בישראל', בה התמודדו על התואר 58 רשויות. לאחר שהוכרזה העיר אשדוד כבעלת 5 כוכבי יופי בתחרות, קיבל ראש העיר לסרי מכתב ממארגני התחרות, בצרוף הערכה והוקרה על פעילות הרשות.

 

התחרות היא יוזמה משותפת של המועצה לישראל יפה, משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים (הרלב"ד) והמרכז לשלטון מקומי, ומתקיימת זו השנה השלישית. מטרת התחרות – הגברת המודעות והמחויבות של הרשויות המקומיות לנושאי הבטיחות בדרכים, ושיפור ההסברה והתנאים הפיזיים בדרכים לטובת משתמשי הדרך.

יחיאל לסרי. צילום: לימור אדרי

יחיאל לסרי. צילום: לימור אדרי

כל רשות נבחנה ע"י מנהלי הסניפים של המועצה לישראל יפה וצוותי מתנדבים שעברו הכשרה מתאימה ע"י הרלב"ד. צוותים אלה מדדו את רמת המעורבות וההשקעה של ראשי הרשויות המקומיות ועובדיהן בנושא הבטיחות בדרכים, קיימו פגישות וסיורים ברשויות המקומיות והעריכו את העשייה ברשויות שנרשמו לתחרות. בין הנושאים שנבחנו: ניהול הבטיחות, שיפור תשתיות, קיום הסברה והדרכה יזומה מצד הרשות, קיום פעילות חינוכית בחינוך הפורמאלי והבלתי פורמלי, והגברת האכיפה בשטחי הרשות.

במכתב שקיבלה עיריית אשדוד עם ציונה בתחרות, כתב ויצמן משיח – מנכ"ל המועצה לישראל יפה: "מדינת ישראל נמצאת בתקופה לא פשוטה ומהקשות שידעה מיום הקמתה, ואנו מעריכים מאוד את פעילות הרשות".

"ועדת התחרות ביקשה לציין לשבח את הפעילות הברוכה המושקעת ע"י הרשות המקומית בנושאי בטיחות בדרכים ושיפור התנאים הפיזיים בדרכים, לטובת התושבים ומשתמשי הדרך. ועל בסיס נתוני הרלב"ד העניקה ועדת התחרות את הפרס לאשדוד".

 

אילנית אלימלך, מנהלת המחלקה לבטיחות בדרכים, האחראית על ריכוז הפעילות וניהול תחום הבטיחות בדרכים בעיריית אשדוד, אמרה כי "המחויבות של ראש העיר לנושא הבטיחות בדרכים באשדוד היא אבן הראשה לכל פעילות המחלקה, הן בתחום החינוך ובמישור ההסברתי, והן בהנחת התשתיות ובשדרוג הצדדים הפיזיים במרחב הציבורי", והודתה לכל השותפים בעבודת המחלקה, בעיריית אשדוד וברלב"ד, וכן למועצה לישראל יפה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר