רכבים חשמליים נוספים לעיריית אשדוד. צילום: עיריית אשדוד
רכבים חשמליים נוספים לעיריית אשדוד. צילום: עיריית אשדוד

לטובת הסביבה: עיריית אשדוד מתחדשת ברכבים חשמליים נוספים

רכבים חשמליים חדשים מדגם MG4 המותאמים לעבודה בסביבה עירונית הוספו עבור המוקד העירוני ואגף האחזקה. הוספת הרכבים החשמליים נעשית בהתאם לחזון העירייה להתאים את צי הרכב לערכים ידידותיים לסביבה. במקביל להחלפת צי הרכב החשמלי, גם חניון העירייה עבר שדרוג והתאמה עם עמדות טעינה לרכבים

פורסם בתאריך: 15.1.24 08:21

     

לצי הרכב החשמלי של עיריית אשדוד נוספו בימים האחרונים שני רכבים חשמליים, עבור המוקד העירוני ואגף האחזקה. החלפת רכבי העירייה ברכבים חשמליים היא חלק מתכנית 'אשדוד חכמה' שנועדה לשמור על איכות החיים והסביבה.

 

התכנית להחלפת רכבי העירייה ברכבים חשמליים מתבצעת על פי תכניתו של ראש העיר שהחליט כבר לפני שלוש שנים להחליף את צי הרכב התפעולי ולהתאימו לעקרונות הידידותיים לסביבה. ההשקה אז הייתה של רכבים חשמליים מדגם GE3 של חברת GAC שרק הגיעו לארץ, כך שעיריית אשדוד הייתה הראשונה לצרף רכב חשמלי לצי העירוני. מאז, אט אט הוחלפו עוד ועוד רכבים המונעים באמצעות בנזין וסולר ברכבים חשמליים, תוך הקפדה על יישום מעשי לתכניות ה'עיר חכמה' והמעבר לתחבורה חכמה, נקייה וידידותית לסביבה.

רכבים חשמליים נוספים לעיריית אשדוד. צילום: עיריית אשדוד

רכבים חשמליים נוספים לעיריית אשדוד. צילום: עיריית אשדוד

היום יש כבר 18 רכבים חשמליים ו-16 קטנועים חשמליים, זאת בנוסף לרכבים היברידיים ורכבי פלאג-אין המאפשרים גם טעינה חשמלית. "אנו פועלים ברציפות ובהתמדה להחלפת צי הרכב התפעולי, והשבוע צרפנו עוד שני רכבים חשמליים לצי התפעולי של העירייה, אחד למוקד העירוני והשני לאגף האחזקה" אמר אמנון לוי, קצין הרכב של עיריית אשדוד.

הרכבים החדשים שהצטרפו לצי הרכב של העירייה הם דגמי ה-MG4 המותאמים לעבודה בסביבה עירונית. "זהו רכב דינאמי-חשמלי בעל טכנולוגיה מתקדמת וטווח נסיעה של עד 450 ק"מ, נוח וידידותי שיספק את מלוא התפוקה למשימות להן יידרש", הוסיף לוי וציין כי במקביל להחלפת צי הרכב החשמלי, גם חניון העירייה עבר שדרוג והתאמה והוצבו בו עמדות טעינה עבור הרכבים החדשים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר