גבי כנפו. צילום: פבל
גבי כנפו. צילום: פבל

"הפקרתם את ביטחון התושבים": גבי כנפו תוקף את חברי המועצה שנעדרו מהישיבה

גבי כנפו תקף בחריפות את חברי המועצה שנעדרו מישיבת המועצה אמש ועסקה בשיפוץ מקלטים. הוא תקף בין היתר את סגן רה"ע אלי נכט, אך לא בדק איתו מדוע הוא נעדר. "הייתי בהלוויה. שיתבייש לעשות פוליטיקה", מסר נכט

פורסם בתאריך: 11.1.24 16:12

     

אתמול התקיימה ישיבה מיוחדת של מועצת העיר אשדוד, באמצעות הזום. הישיבה עסקה בנושא של שיפוץ המקלטים הפרטיים בעיר.

חלק מחברי המועצה לא השתתפו בישיבה, ומ"מ ראש העירייה , עו"ד גבריאל כנפו, תקף אותם בחומרה על ההיעדרות.

יחד עם זאת, לפחות לגבי אחד האנשים שתקף כנפו, מסתבר שהוא לא בדק מדוע הוא נעדר – סגן רה"ע אלי נכט – הוא השתתף אתמול בהלוויה שהתקיימה בזמן ההלוויה ולכן רק מספר 2 שלו השתתף בישיבה. "הייתי בהלוויה. שיתבייש לעשות פוליטיקה", מסר נכט.

עו"ד אלי נכט

עו"ד אלי נכט

וכך כתב כנפו:

"מי הם חברי מועצת העיר שהחליטו שביטחון התושבים ברובעים הוותיקים לא מעניין אותם? התשובה בסוף. שמעו סיפור >>>

ראש העיר כינס אתמול ישיבת מועצת עיר מיוחדת, שלא מן מהמניין, לגבי נושא חשוב מאוד שקשור בעיקר לרובעים הוותיקים. אני רוצה לשתף אתכם באחת הישיבות החשובות שהתכנסו כאן בשנים האחרונות, אשר עסקה כולה רק בסעיף אחד: אישור תקציב משרד השיכון על סך 8 מיליון שקלים לטובת שיפוץ המקלטים פרטיים בעיר.
זהו הנושא החשוב ביותר מאז ה-7 באוקטובר. הביטחון האישי של כל אחת ואחד מאיתנו, וכולנו עוסקים בו מידי יום.

היה אתמול בסך הכל נושא אחד לדיון. חצי שעה ומסיימים. לצערי, הישיבה התארכה יותר מחצי שעה, מאחר שחברים רבים במועצה לא התייצבו לישיבה. המתנו זמן רב במטרה לתת להם את האפשרות לקחת חלק בדיון החשוב הזה, שהרי הם צועקים כל הזמן "רובעים ותיקים, רובעים ותיקים", לתת להם להשפיע ולהיות מאוחדים סביב הנושא הכל כך חשוב הזה. לאחר המתנה ממושכת, החל הדיון והתקציב אושר. וחברי המועצה? הם לצערי לא הגיעו לדיון, אך אני בטוח שהם שמחים שהתקציב עבר.

אתמול ראינו מהי התנהלות של מבוגר אחראי, ומזל שיש אחד כזה בעיר שדואג לביטחון התושבים יחד עם חברי המועצה שכן טרחו להגיע לדיון.

הלן גלבר, שמעון כצנלסון ואלי נכט: אתם הפקרתם את ביטחון תושבי הרובעים הוותיקים! בחרתם לזלזל בביטחון התושבים. הם לא חשובים לכם כפי שאתם מנסים לצייר. הם שקופים עבורכם!

תודה לחברי ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, שעבר במשך החודשים האחרונים מול משרד השיכון במטרה להביא את התקציב ובכך לחזק את ביטחון תושבי העיר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר