משתתפות הקורס ואהובה עמרם.
משתתפות הקורס ואהובה עמרם.

יוצרות קהילה: הקורס החדש לנשים באשדוד ביוזמת אהובה עמרם

קורס לנשים המעוניינות ליצור קהילה נפתח באשדוד, ביוזמת יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, אהובה עמרם, ובשיתוף פעולה של 'אימהות עם מהות'. תכנית הקורס בנויה מארבעה מפגשים ומסע מיוחד ומשמעותי לירושלים. נשות העיר אשדוד מוזמנות כולן לקחת חלק פעיל בקורס וליצור שינוי ותרומה לעיר בה הן גרות

פורסם בתאריך: 11.1.24 10:32

     

המשרד לקידום מעמד האישה באשדוד בראשות אהובה עמרם יועצת רה"ע לקידום מעמד האישה, יחד עם עמותת 'אימהות עם מהות' – רשת המונה 12 קהילות נשים ברחבי הארץ, יזמו פתיחת קורס עבור נשים באשדוד מתחומי עניין שונים, שרוצות ליצור קהילת נשים ולתת מענה לצרכים העולים בקהילה, ובאמצעות כך לתרום לעיר ולחברה שהן חלק ממנה.

 

 

 

"כיועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, החשיבות והיתרונות של קהילה חזקה ברורים מאד לכולנו", אמרה עמרם בדבריה עם פתיחת הקורס. "היה חשוב לתת מענה לצורך הבסיסי של נשים פעילות ומובילות בעיר, ביצירת קשרים וחיבורים חברתיים, על מנת ליצור קהילה חזקה תוך עשייה ותרומה לקהלים השונים בתוך החברה".

משתתפות הקורס ואהובה עמרם.

משתתפות הקורס ואהובה עמרם.

תכנית הקורס בנויה מארבעה מפגשים ומסע מיוחד ומשמעותי לירושלים. את הקורס הנחו אלה בר, אנה אורון ומלי גרוסמן, אשר העבירו תכנים מרתקים בנושאים מגוונים בשילוב ערכים יהודיים. גם עמרם הוסיפה את חלקה לקורס כשסיפרה על נשים בתנ"ך ומנהיגות מעוררות השראה.

הקורס בנה קהילת נשים יצירתיות, המאמינות בכוחה של קהילה, שיצאו מהקורס עם רעיונות ויוזמות לפרויקטים לקידום נשות העיר ולקידום הסביבה בה הן חיות ופועלות. המשרד לקידום מעמד האישה, מזמין את כל נשות העיר אשדוד להצטרף ולקחת חלק בפעילויות המשרד וביחד ליצור קהילה אחת גדולה הפועלת לטובת כולנו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר