תלמידי מקיף יא' בהקלטת הפודקאסט
תלמידי מקיף יא' בהקלטת הפודקאסט

"פרויקט חדשני ומאתגר": הפודקאסט של תלמידי מקיף יא' באשדוד

תלמידי כיתת המנהיגות במקיף יא' באשדוד החלו בהפעלת פודקאסט בית ספרי, שישודר מדי חודש ויהיה זמין להאזנה באתר בית הספר. לקראת הקמת הפודקאסט עברו התלמידים סדנה במהלכה למדו כיצד לגבש רעיון לכתבה, כיצד לבצע תחקיר, וכן כיצד לערוך את הפודקאסט

פורסם בתאריך: 9.1.24 15:42

     

פרויקט חינוכי חדש יצא לדרך במקיף יא' באשדוד המשמיע את חדשות בית הספר באמצעות פודקאסט. כיתת המנהיגות של בית הספר תקליט אותו מדי חודש, והוא יהיה זמין להאזנה באתר האינטרנט של בית הספר.

 

 

לקראת הפרויקט הודרכו התלמידים כיצד ליצור כתבות מותאמות לאינטרנט ולרדיו, על ידי העיתונאי מתן צורי מ'ידיעות אחרונות', וכן בעזרתם של צוות מורים ומנחים בבתי הספר. במהלך הסדנה, למדו התלמידים כיצד לגבש רעיון לכתבה, כיצד לבצע תחקיר, ובמקביל ניתן דגש על ניסוח וביטוי, הגייה נכונה ועברית תקנית, ולסיום למדו התלמידים לאסוף קטעי קול ולערוך את הפודקאסט.

השידור הראשון של הפודקאסט הבית ספרי יצא לאור לפני כחודש והוא עסק בנושא "לימודים בצל המלחמה", כאשר הוא מציג מהדורת חדשות כולל ראיונות עם תלמידים ומורים מבית הספר, ודעתם על המצב.

עבור התלמידים מדובר בהזדמנות למידה משמעותית, והם אף העידו על הסדנה כמעניינת ומעשירה. "הבנו כיצד ליצור כתבות משודרות מקצועיות, וכיצד להעביר מידע בצורה מושכת ומעניינת", אמרו.

מנהלת בית הספר, ליבנת זיק, בירכה על הפרויקט החדש. "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם ידיעות אחרונות ובעיקר מתן צורי שהוביל את הסדנה ליצירת ההסכת (פודקאסט). זהו פרויקט חינוכי חדשני ומאתגר, המאפשר לתלמידים לפתח מיומנויות חשיבה ביקורתית, כתיבה ועריכה, וכן מיומנויות תקשורת יעילה. אנו מאמינים שההסכת יהיה כלי חשוב להנגשת מידע לכלל תלמידי בית הספר, וכן ליצירת שיח משמעותי על נושאים שונים הקשורים לבית הספר ולחברה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר