עו"ד סמדר בוקובזה. צילום: עו"ד סמדר בוקובזה
עו"ד סמדר בוקובזה. צילום: עו"ד סמדר בוקובזה

"מבזה את הקוראן": 170 עורכי דין מהמגזר הערבי זועמים על עורכת דין מאשדוד

עו"ד סמדר בוקובזה פרסמה סרטון טיקטוק שפרסמה שבו היא מצטטת פסוקים מהקוראן. היא לא תיארה לעצמה כיצד יגיבו עמיתיה למקצוע מהמגזר הערבי. בתשובתה לתלונה סיכמה בוקובזה בחדות: "אמת דיברתי. עם ישראל חי". צפו בסרטון

פורסם בתאריך: 7.1.24 11:35

     

עורכת דין סמדר בוקובזה מאשדוד פירסמה סרטון בטיקטוק כשהיא מצטטת מהקוראן פסוקים שלכאורה מתארים את הזוועות שעשו חמאס ב-7.10.

בתגובה, 170 עורכי דין מהמגזר הערבי הגישו נגדה תלונה לועדת האתיקה בטענה שהיא מבזה את הקוראן.

 

האם מדובר בהבעת דעה פוליטית לגיטימית או בעבירה פלילית? עורכי הדין שחתומים על התלונה טוענים כי עורכת הדין בוקובזה נקטה ב"מעשה חמור של פגיעה וביזוי מכוון לסמל דת של ציבור שלם – הציבור המוסלמי – מתוך מטרה לפגוע ולסלף עובדות במטרה ליצור שנאה ושיסוי של ציבור יהודי בציבור מוסלמי".

צפו בסרטון שעורר סערה:

בכתב התלונה צוין כי "מדובר לכאורה בעבירה פלילית לחוק העונשין 'פגיעה ברגשי דת', שהדין על עבירה שכזו הינו שנת מאסר".

עו"ד סמדר בוקובזה. צילום: עו"ד סמדר בוקובזה

עו"ד סמדר בוקובזה. צילום: עו"ד סמדר בוקובזה

תלונה שהוגשה ממניעים זרים

"טבח בני עמי, שחיטתו, האונס האכזרי והקבוצתי, בתירת האיברים וכד', גרמה לי לזעזוע עמוק שחייב אותי לגנות בפומבי את הטבח הנתעב והנאלח", כתבה עו"ד בוקובזה בתשובתה.

"עצם העובדה שאף אחד מ-170 עורכי הדין חבריי, לא טרח לפנות אליי בפניה מקדימה לאמור, כי הוא נפגע או מבקש שאסיר את הסרטון, מוכיח כי התלונה הוגשה ממניעים זרים", כתבה. "צר לי כי 170 עורכי הדין החתומים על התלונה נגדי לא גינו את הטבח הנורא, ותחת זאת בחרו להאשים אותי בתלונה מקוממת, בבחינת תלונת שווא, שאין לה כל מקום".

וזה טקסט הסרטון שפורסם:

"פרק 5 פסוק 32, בגלל זה אמרנו לבני ישראל.. ולכן העונש של אלה הלוחמים באלוהים ושליחיו שהם ייהרגו או ייצלבו או תיכרת ידם הימנית או רגלם השמאלית. פסוק 37 הם ירצו לצאת מאש הגיהנום, אך ממנה לעולם לא יצאו, ולהם נועד עונש לעולם ועד. פרק 8 פס' 12 אני אטיל אימה בלבבות האלה אשר כפרו, הכו על הגב העליון וחתכו להם כל איבר. פרק 47 פס' 4 ואם אתם פוגשים את אלה אשר כפרו ערפו את צווארם".  ציטטה ואמרה במילותיה: "זה לא במקרה שהברברים האלה עשו כפי שהם עשו. ככה הם התחנכו על ידי מורים, מחנכים, אימהות, ראשי מסגדים. זה החינוך שלהם מגיל אפס. כשאצלנו – בית יעקב, זה להיות איש תמים ויירא ה'. זה ההבדל. תשפטו בעצמכם למה הם פעלו כפי שהם פעלו".

מאז מתקפת ה-7.10 פעלה עו"ד בוקובזה מצידה למען הצגת הצד הישראלי במלחמה, והגישה יותר מ-70 תלונות במשטרה, בוועדת הכנסת ובלשכת עורכי הדין נגד תומכי טרור, וכן פרסמה סרטונים במדיה החברתית שזכו לעשות ומאות אלפי צפיות. "לא אתפלא כי בגין פעילותי הענפה הוגשה במסווה תלונה מקוממת זו במטרה שאחדול מפעילותי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר