עסקים סגורים באשדוד. צילום: פבל
עסקים סגורים באשדוד. צילום: פבל

בשורה לבעלי העסקים באשדוד: מתווה הפיצויים ימשיך גם בנובמבר-דצמבר

משרד האוצר הודיע כי גם הערים עד 40 ק"מ מגדר הרצועה יקבלו פיצויים בחודשים נובמבר דצמבר, מה שאומר שבעלי העסקים באשדוד ימשיכו לקבל פיצויים

פורסם בתאריך: 3.1.24 11:52

     

משרד האוצר פרסם את תקנות הפיצויים ליישובים בין 7-40 ק"מ (מס רכוש) עבור חודשים נובמבר-דצמבר, וגם בהם יפוצו העסקים באשדוד שספגו בפגיעה כלכלית כתוצאה מ"חרבות ברזל".

בנובמבר הפיצוי אמור אמור להיות מלא כמו בחודש אוקטובר ואילו בחודש דצמבר הפיצוי יהיה בהתאם למתווה הכלל ארצי.

"אני שמח לבשר כי המאמצים שלי להכניס את בעלי העסקים באשדוד למתווה הסיוע של האוצר גם לחודש נובמבר, עלו בהצלחה", מסר ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי, "הבוקר הודיע משרד האוצר על כך שמתווה הפיצויים המלא לעסקים לחודש נובמבר יכלול את אשדוד, ויהיה כמו הסיוע בחודש אוקטובר. על פי התקנות שיפורסמו, גם בנובמבר יינתן פיצוי מלא כפי שהיה בחודש אוקטובר, ובדצמבר הפיצוי יהיה בהתאם למתווה הכלל ארצי.

"בחודשים האחרונים אשדוד מתמודדת עם השלכות המלחמה על העסקים בעיר, שרובם נפגעו קשות. במאמץ רב הצלחתי לשכנע את האוצר לצרף את אשדוד למתווה הסיוע, אך התקבלה החלטה רק לגבי חודש אוקטובר.
בתקופה האחרונה ניהל ראש העיר שיחות רבות במטרה להכניס את אשדוד לתוך מתווה של חודש נובמבר עם מתווה מלא וגם דצמבר עם מתווה חלקי .

"בשבועות האחרונים שמעתי את בעלי העסקים שסיפרו לי על כך שהמצב שלהם לא השתפר בהמהלך חודש נובמבר, בו העיר אשדוד עדיין חוותה איום רקטי משמעותי, וכמובן שהבטחתי לעשות הכל כדי לסייע להם".

ד"ר יחיאל לסרי. צילום: ODREY פבל

ד"ר יחיאל לסרי. צילום: ODREY פבל

עוד הוסיף לסרי: "אשדוד מוגדרת אומנם כירוקה עפ״י מדיניות המיגון של פיקוד העורף, אך כולנו יודעים שהאיום הרקטי עדיין קיים, ואזעקות פוקדות את העיר מעת לעת ומחזירות אותנו לאחור, ולכן המאמצים לשכנע את האוצר שהסיוע לבעלי העסקים באשדוד חייב להיות מלא גם בחודש נובמבר, ואני שמח שהמאמצים הצליחו. על כך תודתי מקרב לב בשם תושבי אשדוד בכלל ובעלי העסקים בפרט, לשר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ ולחבר הכנסת אופיר כץ יו״ר הקואליציה בכנסת, שייצג את עמדותנו באופן עקבי ונחוש. נמשיך לפעול בכל הכוח למען התושבים ובעלי העסקים ולשמור על החוסן הגבוה שלהם. אנו כאן לרשות בעלי העסקים בליווי אישי של האגף לתעשיה ותעסוקה בלשכת ראש העיר, למימוש הזכאות שלהם לסיוע".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר