אלכס שפיץ ז"ל
אלכס שפיץ ז"ל

"לוחם על וחבר אמת": לוחם צה"ל אלכס שפיץ, אב לתלמיד בבית הספר היובל באשדוד, נפל בעזה

בת הזוג שלו ספדה לו וכתבה: "אין לי חיים בלעדיך אהוב שלי. איך עזבת אותי ככה?". חבריו ומכריו נפרדו ממנו בכאב: "גם בקרב האחרון שלך דאגת וחילצת פצועים תוך לחימה"

פורסם בתאריך: 23.12.23 22:29

     

רס"ב (במיל') אלכסנדר שפיץ לוחם בגדוד 6623, עוצבת 'חוד החנית' (55), נפל אתמול בקרב בדרום רצועת עזה, בן 41 במותו.

הועלה מדרגת רס"ם (במיל') לדרגת רס"ב (במיל') לאחר מותו.

בשנים האחרונות התגורר אלכס באשקלון, אך בנו לומד בכיתה ו' בבית הספר היובל באשדוד.

"קהילת בית ספר 'היובל' מרכינה ראש עם היוודע דבר נפילתו בקרב של אלכסנדר שפיץ ז"ל, אבא של התלמיד עידן שפיץ מכיתה ו'2. אנו כואבים ומשתתפים בצער המשפחה ושולחים להם חיבוק ותפילה לכוחות.", כתבה שמרית ברוכאל עובדיה, מנהלת בית הספר בשמה ובשם הצוות החינוכי.

"מסרבת להאמין!! שמישהו יגיד שאני חולמת", ספדה בת הזוג שלו מרגריטה לוויט, "אין לי חיים בלעדיך אהוב שלי. אתה הדבר הכי טוב שקרה לי. איך עזבת אותי ככה? את הילדים? בעולם אכזר כל כך אין אויר לנשום בלעדיך. אין אור יותר!! לא רוצה לחיות בלעדיך תחזור אהוב שלי. בבקשה שיקרה נס".

מרגריטה לויט ואלכס שפיץ ז"ל

גם חבריו ומכריו ספדו לו, כך כתב אבי ברוש: "חבר יקר ולוחם חוד אמיתי, תודה על התרומה שלך למדינה אין לי ספק שנתת הכל ובטח שהיית ראשון כמו תמיד, חד ומקצועי. לא סתם קראו לך שפיץ. הלב איתך ועם המשפחה".

פיליפ דראגילב כתב: "לא נתפס. לוחם על. חבר אמת. אף פעם לא מתלונן ותמיד גם רגעים הקשים שהיו לנו אמרת 'היה בסדר', עם חיוך ענק. הלב נשבר. כמה ימים לפני הכניסה לעזה באחת השיחות שלנו בערב אמרת שאתה רוצה להשתחרר ביחד עם הצוות ותמשיך להתנדב כל עוד הצוות למילואים. היה לי את הזכות ואת הכבוד להכיר ולשרת איתך בצוות גם בתור חבר לנשק וגם כצמד הברזל שלך. יהיה זכרך ברוך".

מיכאל קבסה ואלכס שפיץ ז"ל

מיכאל קבסה ואלכס שפיץ ז"ל

חברו מיכאל קבסה ספד לו וכתב: "אלכס היה צ'ארמר, היהלום והעוגן שבחבורה: חזק וקשוח אבל ג'נטלמן הכי רך ולבבי שיש, אסרטיבי ובולט אבל גם ביישן וצנוע, מקצוען בכל דבר שנוגע בו גם בעבודה וגם בלחימה, כזה שיאכל אחרון אחרי שווידא שכולם אכלו וגם בקרב האחרון שלך דאגת ליתר וחילצת פצועים תוך לחימה. אלכס זה החבר ההוא מהעבודה שיגבה אותך תמיד שאתה צריך וזה האבא עם הקשר המיוחד והבולט לבן שלו, כזה שתמיד איחלת לעצמך. על אף גילנו המתקדם התעקש אלכס לשרת בקו ראשון בחזית כי ככה זה אצל לוחמים… קשה לשחרר".

עדיין לא נקבע מועד להלוויתו.

רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר