סדנא לאיזון בית ועבודה בעיריית אשדוד
סדנא לאיזון בית ועבודה בעיריית אשדוד

על איזון בית ועבודה: יועצת ראש עיריית אשדוד לקידום מעמד האישה בסדנה מיוחדת

20 עובדות ממחלקות שונות בעיריית אשדוד השתתפו בסדנה שיזמה יועצת ראש העיר שמטרתה לסייע להן לאזן בית בית ועבודה על רקע ימי המלחמה. את הסדנה העבירה עינת וייסבורט, מנכ"לית "דרך אישה"

פורסם בתאריך: 21.12.23 06:45

     

על רקע מלחמת חרבות ברזל, כשנשים מתמודדות עם בעל במילואים, אזעקות וילדים שנמצאים בבית, הן מוצאות אתגר נוסף – להצליח לאזן בין העבודה לבין הבית. לשם כך, ערכה אהובה עמרם, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, סדנה ייחודית שמטרתה להתגבר על אתגר זה.

 

כעשרים עובדות עירייה ממחלקות שונות השתתפו בסדנה בת חמישה מפגשים שערכה עמרם, שהועברה ע"י עינת וייסבורט, מנכ"לית "דרך אישה". הסדנה מאפשרת לקיחת פסק זמן להתבוננות מחודשת והתחברות לעוצמות קיימות, מלמדת להכיר את ה"עצמי", את ה"זוגיות" ואת ה"משפחה", תוך התייחסות לקריירה ועולם העבודה ומציאת הדרך לשלב בין שניהם. בסיום הקורס נבנה מסמך המלצות לרשות תומכת איזון בית עבודה.

סדנא לאיזון בית ועבודה בעיריית אשדוד

סדנא לאיזון בית ועבודה בעיריית אשדוד

"חשוב שמנהלות ועובדות בעירייה ובכלל ידעו איך לאזן בין צרכי הבית והמשפחה התובעניים, לבין העבודה והמשימות הנדרשות מהן", אמרה עמרם בדברי הפתיחה. "בימים אלה של מלחמה, כאשר ישנן עובדות המתמודדות עם קשיים נוספים כמו בעל במילואים, אזעקות וילדים הלומדים לסירוגין, יש צורך להתייחס לאיזון בין 'החוץ לפנים', בין המשפחה, הזוגיות והשילוב עם העבודה, והקניית כלים כיצד להתנהל בתוך כל זה בצורה מיטבית".

המשרד לקידום מעמד האישה בראשות עמרם, מזמין את ציבור הנשים באשדוד להצטרף ולהשתתף בקורסים רבים ומגוונים. הקורס הקרוב שעתיד להיפתח בשבוע הבא הינו קורס ניהול תקציב להזנקת העסק. פרטים נוספים והרשמה במשרד לקידום מעמד האישה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר