אלי נכט (ימין) בועדה בכנסת
אלי נכט (ימין) בועדה בכנסת

אלי נכט קורא להצעת חוק: הפקעת קרקעות ממחבלים ותומכי טרור

מטרת הצעת החוק לה קורא נכט היא לפגוע באחד העקרונות החשובים ביותר לפלסטינים לדבריו - אדמותיהם. במכתב שכתב לקבינט המלחמה, נכתב: "אני קורא לכם לקדם הצעת חוק שתאפשר החרמת נכסי נדל"ן ואדמות ששייכות לכל מי שיורשע בחברות ופעילות במסגרת ארגון החמאס וארגוני הטרור הקיימים ברצועת עזה"

פורסם בתאריך: 21.12.23 06:04

     

סגן ראש העיר והמועמד לראשות העיר עו"ד אלי נכט, פנה לחברי הקבינט ולחברי הכנסת בהצעה לקידום חקיקה שמטרתו להטיל סנקציות על מחבלים ותומכי טרור. ״לאורך השנים אנו נכשלים בייצור הרתעה אפקטיבית, ונמנעים לפגוע במחבלים ותומכיהם במקום הכואב להם באמת, ועל הדרך משאירים לרוצחים ומחבלים נתעבים את האדמה שלנו בידיהם. זה חייב להיפסק ומיד".

 

״אחד העקרונות האידאולוגיים המרכזיים שבו דוגלים הפלסטינים בכלל, וחברי ארגוני הטרור בפרט, הוא עיקרון ה- "צוּמוּד", שמשמעותו הוא "היצמדות לאדמה" ואיבוד אדמה מהווה הפגיעה הכי קשה שיכולה להיות בעצם קיומו והווייתו של כל פלסטיני", הסביר נכט את הצעתו במכתב.

"בעקבות מתקפת הדמים הנוראית שחווינו ב-7 לאוקטובר השנה, אני קורא לכם לקדם הצעת חוק שתאפשר החרמת נכסי נדל"ן ואדמות ששייכות לכל מי שיורשע בחברות ופעילות במסגרת ארגון החמאס וארגוני הטרור האחרים הקיימים ברצועת עזה".

אלי נכט. צילום: פבל

אלי נכט. צילום: פבל

"החרמה כזאת תשלח מסר שלא ניתן לטעות בו, ולפיו מי שתוקף את ישראל ומבצע זוועות רצחניות באזרחיה יאבד את היקר לו מכל, את אדמתו.
אירועי הדמים של ה-7 לאוקטובר חייבים לשנות פרדיגמה גם בקרבנו, להבנה שרק באמצעות גאולת אדמות וקרקעות נוכל להראות לאויבנו שאנחנו כאן ונישאר כאן למרות הכל. המכות שספגנו והניסיונות שלהם לפגוע בנו רק יעמיקו יותר ויותר את אחיזתנו ושורשנו בארץ הזאת".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר