עו"ד אלי נכט
עו"ד אלי נכט

"ותרו על קמפיין הבחירות": הקריאה של אלי נכט לפוליטיקאים באשדוד

אלי נכט המועמד לראשות העיר קורא לכלל המועמדים בבחירות הקרובות לשים את הפוליטיקה בצד עד שתסתיים המלחמה. נכט במסר לפוליטיקאים: "זו ההזדמנות של כל אחד ואחת מאיתנו להוכיח את עצמו בפני התושבים. בעשייה ולא בסיסמאות בחירות ריקות מתוכן"

פורסם בתאריך: 17.12.23 22:35

     

"יש לי מסר שחשוב להעביר היום לכל תושבי אשדוד, והוא: אינני מתכוון לנהל קמפיין בחירות", הכריז היום המועמד לראשות העיר, אלי נכט.

על רקע מלחמת חרבות ברזל והימים הקשים שעוברים על אזרחי המדינה וחיילי צה"ל, החליט נכט כי לשים את העיסוק בפוליטיקה בצד, ולעשות כל שביכולתו לסייע בעורף כל עוד הלחימה נמשכת, ויחד עם זאת הוא אומר "שלא תתבלבלו, אני עדיין מתמודד במלוא הכח לראשות העיר ולמועצת העיר ועם הרבה רצון לנצח. אבל המחשבה שלקראת יום הבחירות שיחול ב-30 לינואר נחזור לעסוק בפוליטיקה, משגעת אותי".

נכט מצפה שכל הפוליטיקאים באשדוד המתמודדים בבחירות הקרובות ינהגו כמוהו. "המצפון שלי מסרב לשאת את המחשבה על משחקים ואינטריגות פוליטיות, בזמן שאנו קוברים את מיטב בננו ובנותינו. לכן, החלטתי היום שאנו ננהג אחרת. אנחנו לא נעשה חוגי בית, לא נחלק פליירים, לא נארגן כנסים ולא נתלה במרץ שלטי בחירות.

"אינני מוריד מערך הבחירות וחשיבות ההליך הדמוקרטי, שכמובן חשובים לכל אזרח ואזרח, ואל לנו לתת למרים שבאויבנו לפגוע ביסודות עליהם מושתתת המדינה כשהבחירות הוא אחד המרכזיים שבהם. אבל, זה גם בדיוק הרגע עבור כולנו לעשות חישוב מסלול מחדש".

ברק סרי, יחיאל לסרי, אבי אמסלם, הלן גלבר, שמעון כצנלסון, אלי לחמני

ברק סרי, יחיאל לסרי, אבי אמסלם, הלן גלבר, שמעון כצנלסון, אלי לחמני

עוד הוסיף נכט ואמר כי "בחודשיים האחרונים אנחנו עסוקים מהבוקר עד הלילה בעשייה. בעשייה למען החיילים, למען התושבים, למען המפונים, עשייה עשייה ועוד עשייה. אני חושב שמנהיגות אמיתית נבחנת ברגעי משבר, וזה בדיוק הרגע בו נבדלים מנהיגים אמיתיים מסתם פוליטיקאים.

"בזמן שהילדים שלנו בעזה ואלפי אשדודים עזבו את הבית את המשפחה, את הילדים, את העסק שלהם ומוסרים את נפשם למען הגנת המולדת, המצפון של כולנו מחייב אותנו לנהוג בדרך אחרת. מחובתנו להביא לעיר ולזולת ערך אמיתי, ולא פוליטיקה זולה ממנה מאסנו. זו בדיוק הסיבה בגלל אני קורא לכל חבריי המתמודדים, לזנוח את הפוליטיקה הישנה, את הקמפיינים ועצות היחצ״נים, ולפעול נטו למען החיילים והתושבים שלנו. זו ההזדמנות של כל אחד ואחת מאיתנו להוכיח את עצמו בפני התושבים, בעשייה ולא בסיסמאות בחירות ריקות מתוכן. כל עוד חיילנו ממשיכים ליפול בשדה הקרב, כל עוד הזיכרון מהלוויה של הרס״ר האשדודי גיל דניאלס טרייה בזכרוננו, בתקווה שלא יהיו עוד כמותו, ואשדוד ממשיכה להיות מטווחת- לא תהיה פוליטיקה!".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר