ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי
ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי

לסרי: "נערכים לפתיחת כל מערכת החינוך באשדוד לאחר חנוכה"

ראש העירייה עדכן כי העירייה נערכת להשבת הלימודים וזאת לאור הצפי של הימשכות המלחמה והצורך למנוע פגיעה במשק, אך החלטה סופית תתקבל במוצאי השבת

פורסם בתאריך: 14.12.23 22:21

     

לאחר תקופת לימודים בקפסולות במערכת החינוך באשדוד, דבר שהקשה על קיום שגרת עבודה להורים רבים בעיר, התקיימה היום הערכת מצב בעיריית אשדוד בנושא.

כזכור, מבחינת פיקוד העורף, מערכת החינוך באשדוד כבר יכולה לחזור ללימודים באופן מלא, אך ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי, החליט לנקוט במשנה זהירות ולהמשיך לימודים במתכונת של קפסולות.

כעת, לאחר ישיבת הערכת המצב אומר לסרי כי הם נערכים, אם לא יהיה שינוי במצב הביטחוני כמובן, להשיב את כל מערכת החינוך בעיר לשגרת לימודים מלאה.

"על אף קיום האיום הרקטי, ולהבדיל מסכנת החיים כתוצאה מהתקהלות, להפעלת מערכת החינוך בתוך מבנים קשיחים ותקרות בטון, יש חשיבות עליונה, בשמירה על חוסן לאומי גבוה שדורש משק חזק כלכלית וחברתית", מסר לסרי, "במיוחד במצב של מלחמה ארוכה שאמור להימשך עוד שבועות ארוכים ואף חודשים. לכן, אנו נערכים לפתיחת מערכת החינוך לאחר החנוכה תחת כללי הכי מוגן שיש, תוך הקפדה על מתן מענה מתאים וקונקרטי למוסדות נעדרי מיגון כלל. ⁠אולם, נוכח חוסר היכולת לצפות מראש ובוודאות מספקת את אירועי החירום בסופ״ש, תתקבל החלטה סופית רק במוצאי שבת, והודעה על כך תועבר לכלל ההורים. ⁠ההורים כמו צוותי החינוך מתבקשים להיות ערוכים לכך".

ישיבת הערכת מצב בעיריית אשדוד

ישיבת הערכת מצב בעיריית אשדוד

עוד הוסיף לסרי: "⁠אנו מודעים לעובדה שמדובר בנושא שהדעות לגביו חלוקות בקרב ההורים. ישנם התומכים במהלך כדי לאפשר שגרת עבודה וחיים מיטביים, וישנם החוששים מהמהלך בשל האיום הרקטי שעדיין קיים. לקבלת החלטה מושכלת, אנו עושים את כל המיפויים והבדיקות הנדרשות של מצב המיגון במוסדות החינוך ברחבי העיר, כדי להבטיח הגנה מיטבית על הילדים, גם במצב הכי מוגן שיש. וזאת, לצד מהלך רכישה של כ-90 מרחבים מוגנים שאנו מתחילים להציב בימים הקרובים. ⁠נדגיש, שאנו רואים את בטחון הילדים כמטרה עליונה לצד הרצון לסייע להורים לשוב לעבודה סדירה, ולתלמידים לנהל שגרת למידה וחיבור חברתי, הכל כך חשובים להתפתחותם. כאמור נעדכן במוצאי שבת על ההחלטה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר