ערב נשים מובילות באשדוד
ערב נשים מובילות באשדוד

"המלחמה יצרה נשים גיבורות": ערב לנשים באשדוד בהובלת אהובה עמרם

מעגל נשים מובילות ביוזמת יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה התקיים באשדוד. את המפגש הנחתה המנהלת האמנותית תושבת העוטף מלי זנזורי, ויחד איתה, עשרות נשים השתתפו וסיפרו על רגשותיהם מאז המלחמה. אהובה עמרם: "המלחמה הביאה לידי ביטוי את הכוח והעוצמה הנשית, כמו של אימהות החטופים ונשים בכלל, שהוכיחו כי יש בכולנו כוחות גדולים ובעתות משבר הם פורצים. בזכותם כולנו חזקים ואיתנים"

פורסם בתאריך: 13.12.23 06:14

     

עשרות נשים מובילות מאשדוד השתתפו במעגל נשים שיזמה יועצת ראש העיר לקידום מעמד באישה באשדוד, אהובה עמרם. המפגש התקיים במתנ״ס ספרא שברובע י״ב, בהנחייתה של מלי זנזורי – בימאית, מנהלת אומנותית ותושבת העוטף, שבאה מיוחד מאילת – שם שוהים המפונים, אל העיר אשדוד.

 

 

מלי סיפרה על חוויותיה הקשות מה-7.10, על השהות הארוכה בממ"ד יחד עם משפחתה, במשך יותר מ-20 שעות של פחד ואימה מחשש שמחבלים יכנסו לביתה. בהמשך הערב, סיפרה כל אחת מהמשתתפות על הדרך בה הן חוות את המלחמה, ועל התובנות שלהן מכך. הנשים ציינו תחושות של פחד, טלטלה, ריקנות, בושה, אכזבה, וכעס לצד גאווה.

ערב נשים מובילות באשדוד

ערב נשים מובילות באשדוד

"בימים אלה, כאשר אנחנו במלחמה ומצב הרוח קצת שפוף, חשוב היה לענות על הצורך של הנשים לחיזוק החוסן הנפשי, הביטחון, ותחושת הביחד", אמרה אהובה עמרם. "הנשים באו לשמוע ולספר, לתמוך ולהדגיש את החוזקה של כל אחת ואחת. וביחד נדליק האחת עבור השנייה את האור שבנו".

ערב נשים מובילות באשדוד

ערב נשים מובילות באשדוד

"המלחמה הקשה חשפה בפנינו את סיפורי הגבורה של אנשים בעורף ובחזית. היא בעיקר חשפה את הגבורה העילאית של החיילות, שלקחו חלק גדול במלחמה והיו שותפות ללוחמה נגד המחבלים, ובהרבה מקרים תוך סכנת חיים, הן הצילו חיים של חיילים ושל אזרחים. המלחמה יצרה נשים גיבורות גם בעורף, הביאה לידי ביטוי את הכוח והעוצמה הנשית כמו של אימהות החטופים ונשים בכלל, שהוכיחו כי יש בכולנו כוחות גדולים ובעתות משבר הם פורצים. בזכותם כולנו חזקים ואיתנים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר