טקס הוקרה למתנדבי זק"א ע"י משטרת מרחב לכיש
טקס הוקרה למתנדבי זק"א ע"י משטרת מרחב לכיש

מגיע להם: משטרת מרחב לכיש ערכה טקס הוקרה למתנדבי זק"א

טקס הוקרה למתנדבי זק"א נערך על ידי משטרת מרחב לכיש, שדאגה לשבח את המתנדבים על העשייה שלהם ועל המסירות האינסופית בשבועות האחרונים על מנת להביא את הנרצחים במתקפת הטרור לקבורה. אבי דרעי, מפקד זק"א לכיש, נשא דברים בטקס המרגש ואמר: "אנו עומדים בשעה קשה מאוד. אני מודה לכם על שיתוף הפעולה ועל החיזוק שאתם נותנים לנו"

פורסם בתאריך: 12.12.23 18:30

     

משטרת מרחב לכיש ערכה טקס הוקרה למתנדבי זק"א, שבמשך שבועות ארוכים מאז טבח ה-7.10, חרפו נפשם ועבדו ללא הפסקה כדי להביא את הנרצחים לקבורה בכבוד הראוי.

 

במהלך הטקס המרגש, צוין המבצע חסר התקדים של מתנדבי זק"א בראשות חיים אוטמזגין, שנכנסו ליישוב בעוטף עזה, תחת אש, כדי להביא לנער שאיבד את משפחתו, את התפילין של אביו שנשאר מאחור. בטקס הוקרן סרט שבו חיים אוטמזגין מעניק את התפילין לנער שחגג בר מצווה, ואת משפחת הנער מתרגשים עד דמעות יחד עם המתנדבים.

הרב אבי דרעי. צילום: עזריה לוי

מפקד זק"א לכיש, הרב אבי דרעי. צילום: עזריה לוי

בטקס השתתפה רפ"ק מאלי שושנה, תושבת העיר אשדוד שנפצעה בשבת השחורה בתחנת המשטרה בעיר שדרות. היא הודתה מעומק הלב למתנדבי זק"א על עשייתם הברוכה. מפקד מרחב לכיש במשטרה, נצ"מ רועי ולדמן, נשא דברים בטקס ושיבח את מאות מתנדבי זק"א על העשייה הרבה שלהם בחודשיים האחרונים.

אבי דרעי, מפקד זק"א לכיש נשא אף הוא דברים בטקס ואמר כי הוא מודה מעומק הלב למפקדי ושוטרי מרחב לכיש על שיתוף הפעולה הפורה והיוצא דופן. "אנו עומדים בשעה קשה מאוד, ואני מודה לכם על שיתוף הפעולה ועל החיזוק שאתם נותנים לנו. בעזרת השם יחד ננצח את המלחמה הזו והלוואי שנדע רק ימים שקטים ורגועים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר