מעצר חוליית פורצים ע"י ימ"ר דרום
מעצר חוליית פורצים ע"י ימ"ר דרום

עם טלוויזיות במיליון ש"ח: צפו במעצר של חוליית פורצים באשדוד

חוליית פורצים ממזרח ירושלים נעצרה ע"י ימ"ר דרום לאחר שנתפסה על חם עם טלוויזיות בשווי מעל מיליון שקלים, שנגנבו מאזור התעשייה באשדוד. החשודים הובאו לבית המשפט השלום באשקלון שם הוארך מעצרם

פורסם בתאריך: 11.12.23 12:16

     

חברי חוליית פורצים נתפסו על חם על ידי בלשי ימ"ר מג"ב דרום, כשבידם רכוש שגנבו מאזור התעשייה באשדוד, עם מאות טלוויזיות בשווי מוערך של מעל מיליון ש"ח.

הפרשייה נוהלה ביחידה המרכזית של מג״ב דרום (דקל) שם פעלו הכוחות יחד עם לוחמי מג״ב, שוטרי המחוז הדרומי והיחידה האווירית של מ״י.

 

החשודים העמיסו את הטלוויזיות אל תוך 2 משאיות, כשאחת מהן נתפסה בדרכה למזרח ירושלים, שם נעצר חשוד אחד. בנוסף לכך, בבדיקה של הכוחות התברר כי המשאית השנייה אשר נתפסה, נגנבה לפני כשבועיים. שלושה מחברי החולייה הנוספים ניסו להימלט על גבי רכב פרטי ונעצרו על ידי הכוחות שחסמו אותם על כביש 7, סמוך לגדרה.

החשודים תושבי מזרח ירושלים והנגב, נעצרו והועברו להמשך חקירה ביחידה המרכזית של מג״ב דרום ובהמשך הובאו לבית המשפט השלום באשקלון שם הוארך מעצרם ב-8 ימים נוספים. כנגד ארבעת חברי החולייה מיוחסות עבירות של מעורבות בחמישה אירועי התפרצות מבתי עסק, וגניבת רכוש ברחבי הארץ בשווי מיליוני שקלים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר