הפלייאר מתוך הפייסבוק

היועמ"ש? מאחוריך!

הפגנות המחאה של מוצאי שבת מגיעות לאשדוד: תושבי רובע ט"ו יפגינו ב-11.11 מחוץ לבית ראש העיר במחאה על הסכם הגג

פורסם בתאריך: 9.11.17 12:24

     

תושבי רובע ט"ו ממשיכים להתנגד לבניה המסיבית שצפויה לדבריהם לפגוע באיכות חייהם, זאת בעקבות אישור הפקת התכנית בוועדה המרכזית ועמדת העירייה כ"תומכת בקידום התוכנית במתכונתה הנוכחית, תוך הקפדה על סטנדרט בניה גבוה", תושבי רו בע טו' טענו כי למרות שראש העיר ומהנדס העיר התחייבו בפגישה שנערכה לפני ראש השנה לבחון מחדש את התכנית, בפועל לא קרה דבר. כחלק מהתכנית עתידים להבנות 748 יחידות דיור ב11 מגדלי מגורים בגבהים שונים עד 27 קומות.

שוחחנו עם אלון חסן, חבר מועצה ותושב הרובע, חסן אמר: "מתוכננת הפגנה של תושבים מול ביתו של ראש העיר יחיאל לסרי במוצ״ש ה-11.11.היוזמה היא של תושבים שמאוכזבים מראש העיר בכל התחומים.תושבים שנמאס להם מהאטימות שלו ומדרך ההתנהלות שלו"

יש טעם להפגין? אתם מאמינים שמשהו יתשנה?

"אנחנו מאמינים שקרה משהו בציבור באשדוד. הציבור מביע את מחאתו.אני אישית לא מאמין שראש העיר יחיאל לסרי ישתנה.הדרך שהוא בחר לשקר את התושבים והיהירות שלו וחוסר האמינות שלו נמאסים על הציבור והוא מביע את תסכולו.אני שוב מבהיר שהיוזמה הזאת היא של התושבים בלבד".

בנתיים היום (ה') שילוט מאסיבי וחלוקת פ'לאיירים המונית התחילה באזור ט"ו לקראת מחאת התושבים הגדולה שמתוכננת למוצ"ש הקרוב (11.11)

 

 

 מעיירית אשדוד נמסר אז: "ראש העיר מאחל לאלון חסן בריאות והצלחה בכל המובנים, ושמח שאחרי ארבע שנים של דממה במועצת העיר, מצא מר חסן  נושא אישי למענו הוא יכול להיאבק. רק להזכיר, שראש העיר פועל למען צעירי העיר ודואג לעתידם  ומר חסן פועל למען האינטרס האישי שלו, גם במחיר פגיעה בצעירי אשדוד."
לקריאה נוספת, אתר המאבק- http://digital-israel.co.il/fight-for-ashdod/

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר