פגישת סוחרי השוק עם ברק סרי
פגישת סוחרי השוק עם ברק סרי

"בעירייה לא מדברים איתנו ואנחנו בלי פרנסה": סוחרי השוק בפניה לברק סרי

סוחרי השוק העירוני בחוף לידו באשדוד נפגשו היום עם ברק סרי והביעו בפניו את הקושי שלהם להתפרנס בתקופת הלחימה, עקב סגירת השוק וסירוב העירייה לפתוח אותו. סרי: "הנחיות פיקוד העורף מאפשרות בימים אלה התכנסות של עד אלף איש. אין שום סיבה שתושבי אשדוד לא ייהנו מהשוק ואין שום סיבה שהסוחרים לא ישובו להתפרנס״

פורסם בתאריך: 10.12.23 19:47

     

עשרות סוחרי השוק העירוני בחוף לידו אשדוד, פנו למועמד לראשות העיר ברק סרי, בטענה כי הם לא מצליחים להתפרנס עקב סגירת השוק מאז תחילת המלחמה.

לטענתם, העירייה מסרבת לפתוח את השוק, בניגוד לערים סמוכות, ביניהן אשקלון, שם השוק נפתח מחדש.

 

בפגישתם עם סרי הם הביעו את חוסר האונים שלהם בנושא. "אנחנו רוצים להתפרנס כמו הסוחרים בשווקים העירוניים בערים הסמוכות", אמר אוריאל בן שימול, אחד הסוחרים. "ניסינו לפנות לראש העיריה לסרי פעמים רבות אך הוא כלל לא עונה לנו. זו לא הפעם הראשונה שהוא מתנכל לנו. בעירייה טוענים כי זו הנחיה מלמעלה ובינתיים אנחנו לא עובדים והתושבים לא נהנים מהשוק".

שוק אשדוד ים. צילום: ארז זעפרני

שוק אשדוד ים. צילום: ארז זעפרני

״אנחנו מיואשים", הוסיף איציק סבג, סוחר נוסף בשוק. "בעירייה לא מדברים איתנו ואנחנו בלי פרנסה. הייתי מצפה מהעירייה להציב מיגונית באזור חוף לידו ולאפשר לשוק לפעול כמו בערים נוספות בדרום״.

ברק סרי, המועמד לראשות העיר, אמר כי הוא מתכוון לבדוק את טענות הסוחרים. ״הנחיות פיקוד העורף מאפשרות בימים אלה התכנסות של עד אלף איש", אמר, "אפשר למצוא פיתרון שההנחיות ישמרו ויאפשרו לשוק העירוני, שהוא מוסד באשדוד, לפעול במתכונת כלשהי. אין שום סיבה שתושבי אשדוד לא ייהנו מהשוק ואין שום סיבה שהסוחרים לא ישובו להתפרנס״ .


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר