שטחי אחסנה ולוגיסטיקה שאושרו. תכנית: רימון סביבה ונוף
שטחי אחסנה ולוגיסטיקה שאושרו. תכנית: רימון סביבה ונוף

הוועדה המחוזית אישרה תכנית לתוספת שטחי תעסוקה באשדוד

במסגרת הסכם הגג אשדוד, אישרה הועדה המחוזית תוספת של 360 דונם עליהם מתוכננים להיבנות שטחי אחסנה ולוגיסטיקה ובכך גם יתווספו מקומות עבודה רבים בעיר. ראש העיר יחיאל לסרי: "מאמץ זה יאפשר לנו לבסס גם את העוגן הלוגיסטי המתקדם והחדשני בצפון העיר, לצד פארק ההי טק ההולך ומוקם בסמוך לרכבת ומיזמים כלכליים נוספים שיחזקו את מעמדה של אשדוד כמטרופולין כלכלי חשוב"

פורסם בתאריך: 8.12.23 14:46

     

אלפי מקומות תעסוקה צפויים להתווסף לעיר אשדוד לאחר שהוועדה המחוזית לתכנון ולבניה במחוז דרום אישרה השבוע את התכנית להרחבת איזור התעשיה הצפוני בעיר. הוועדה המחוזית דנה בהתנגדויות שהוגשו לתכנית ולאחר דיון מעמיק דחתה אותן השבוע על הסף.

 

את התכנית יזמה והובילה מנהלת הסכם הגג באשדוד בשיתוף רשות מקרקעי ישראל (רמ"י), שבבעלותה השטחים המתוכננים. משרד "גורדון אדריכלים" ביצע את התכנון לתכנית, שמשתרעת על שטח כולל בן 360 דונם ומיקומה במזרח אזור התעשייה הצפוני החדש, כאשר מוצעים בה שימושי לוגיסטיקה, אחסנה ותשתיות ציבוריות תומכות על שטח בן 206 דונם נטו.

הוועדה אישרה כי לאזור התעשייה הצפוני חשיבות גבוהה לפיתוח העיר אשדוד, לאור העובדה כי האזור נהנה מקרבה לשני הנמלים בעיר. בנוסף, הוועדה קיבלה את העמדה של עיריית אשדוד לפיה מיקום זה מתאים לשטחי אחסנה ולוגיסטיקה, וכי ופיתוח וניצול יעיל של הקרקע באזור זה יכול לתרום גם לביסוסה הכלכלי ולחיזוקה כעיר אטרקטיבית בדרום.

"אני מברך על החלטת הועדה המחוזית", אמר ראש העיר יחיאל לסרי. "אנחנו פועלים להרחבת מקורות התעסוקה וחיזוק הכלכלה העירונית במגוון תחומים. מאמץ זה יאפשר לנו לבסס גם את העוגן הלוגיסטי המתקדם והחדשני בצפון העיר, לצד פארק ההי טק ההולך ומוקם בסמוך לרכבת ומיזמים כלכליים נוספים שיחזקו את מעמדה של אשדוד כמטרופולין כלכלי חשוב".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר