כיתה ריקה. צילום: אילן אסייג
כיתה ריקה. צילום: אילן אסייג

ברק סרי בפוסט נגד החלטת רה"ע: "התלמידים באשדוד חייבים לחזור לבתי הספר"

ברק סרי מבקר את החלטתו של ראש העיר יחיאל לסרי על מניעת חזרתם המלאה של תלמידי היסודי למסגרת בית ספרית, בשל הסכנה הכרוכה בכך. בפוסט שפרסם בפייסבוק הביע את עמדתו וכתב: "מנהיגות חייבת לדעת לקבל החלטות קשות, וההחלטה המתבקשת היא להחזיר ומיד את התלמידים באשדוד לבתי ספר שיש בהם מיגון". לסרי בתגובה: "שמירה מכל משמר על בטחון ילדינו. זה השיקול היחיד שמנחה אותנו וימשיך להנחות אותנו בתהליך קבלת ההחלטות"

פורסם בתאריך: 14.11.23 15:23

     

על רקע החלטת ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי לא להחזיר את תלמידי היסודי לבית הספר, למרות המלצת פיקוד העורף, העלה המועמד לראשות העיר ברק סרי פוסט בפייסבוק, המביע את עמדתו בנושא: "התלמידים באשדוד חייבים לחזור לבתי הספר שיש בהם מיגון", כתב. "התלמידים חייבים לחזור ללימודים, כדי שההורים יוכלו לשוב לעבודה ולנסות לחזור לשגרה".

על פי החלטתו של לסרי, תלמידי כיתות א'-ד' טרם חזרו לשגרת לימודים בית ספרית, דבר המקשה על הוריהם לצאת לעבודה, מאחר ומדובר בגילאים המצריכים את שהות אחד ההורים בבית. בהחלטתו חישב לסרי את תוצאות הסקרים של הורי אשדוד, על פיהם, 60 אחוז מההורים חוששים להחזיר את ילדיהם למסגרות כל עוד המלחמה נמשכת.

סרי הוסיף בפוסט וכתב: "אני מבין היטב את החשש של ההורים. זה טבעי ואנושי, אך בעת הזאת ההנהגה חייבת להוביל, לקבוע דרך באומץ ובנחישות. לא לפעול על פי סקרים, אלא על פי מה שנכון".

כנס בחירות של ברק סרי. צילום: שי אסיאג

כנס בחירות של ברק סרי. צילום: שי אסיאג

"ללסרי הכי קל להחליט להשאיר את התלמידים בבית. אין סיכונים בהחלטה כזאת. אך הילדים וההורים ייפגעו. זו הדרך הקלה, אך הרעה לדעתי. מנהיגות חייבת לדעת לקבל החלטות קשות וההחלטה המתבקשת היא להחזיר ומיד את התלמידים באשדוד לבתי ספר שיש בהם מיגון", סיכם סרי.

ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי

ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי

בתגובה לעמדתו של סרי בפוסט, הגיב רה"ע לסרי ומסר: "בימים האחרונים אנו עדים לניצול ציני של מצב המלחמה, ע״י גורמים אינטרסנטים, חסרי אחריות וחסרי נסיון במנהיגות בשעת חירום, שאינם בוחלים בשום אמצעי המשרת את מטרותיהם האישיות גם תוך כדי לחימה בפועל, ופוגעים בחוסן האישי והאזרחי של תושבי אשדוד. אנו מוקיעים את נסיונם של גורמים חסרי אחריות אלה, לפגוע בחוסנה של העיר אשדוד, תוך זלזול בביטחונם ושלומם של תושבי אשדוד ובמיוחד של ילדי אשדוד. לא ניתן לזה יד ולא ניתן להם לרפות את ידינו מהמשך עמידה איתנה על מדיניות החזרה של מערכת החינוך באופן מדורג, זהיר ואחראי תוך שמירה מכל משמר על בטחון ילדינו. זה השיקול היחיד שמנחה אותנו וימשיך להנחות אותנו בתהליך קבלת ההחלטות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר