נמל אשדוד. צילום: מני בן הרוש
נמל אשדוד. צילום: מני בן הרוש

"צעד הכרחי": נמל אשדוד קולט 70 עובדים זמניים

חברת נמל אשדוד קלטה 35 עובדים זמניים שהחלו לעבוד בנמל באופן מיידי, ובהמשך צפויה לקלוט 35 עובדים זמניים נוספים, במטרה לחזק את כוח האדם בנמל, כשרבים מהעובדים מגויסים בצו 8. יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד: "אנו נמצאים בימים אלו במאמץ לאומי"

פורסם בתאריך: 12.11.23 19:41

     

על רקע מלחמת 'חרבות ברזל' וגיוס רבים מעובדי הנמל לצו 8, חברת נמל אשדוד החליטה על קליטת 70 עובדים זמניים, מתוכם 35 עובדים שעברו בעבר הכשרה בנמל התחילו לעבוד באופן מיידי. ככל שיהיה צורך בכך, ישנה מוכנות לקליטה נוספת מיידית של 35 עובדים נוספים.

 

החלטת הנמל על קליטת העובדים באה לצורך חיזוק ומיצוי מיטבי של כוח האדם התפעולי בחברה, שיסייע להגברת התפוקות ולמתן שירות מיטבי ללקוחות החברה.

נמל אשדוד. צילום: דוברות הנמל

נמל אשדוד. צילום: דוברות הנמל

"קליטת העובדים הזמניים, הינה צעד הכרחי לייעול עבודת הנמל", אמר שאול שניידר, יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד. "אנו נמצאים בימים אלו במאמץ לאומי, על מנת להמשיך לתפעל ולתת מענה הן לספינות המגיעות לפתחנו, והן למשק הישראלי ולהמשך רציף של זרימת הסחורות ממנו ואליו".

אלי בר יוסף, מנכ"ל נמל אשדוד בפועל מסר בנוסף כי "אנו ממשיכים לדאוג להמשך הרציפות התפקודית של הנמל, תוך הקפדה על דאגה לזכויות העובדים, הכוח המניע את נמל אשדוד".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר