מרכז הצעירים כיוונים. צילום: עיריית אשדוד
מרכז הצעירים כיוונים. צילום: עיריית אשדוד

לתת ולקבל: מלגות ע"ש נינט וגבריאל גז יחולקו לסטונדטים תושבי אשדוד

מרכז כיוונים בשיתוף קרן אשדוד, מציעים לתושבי אשדוד מלגות לימוד ע"ש נינט וגבריאל גז ז"ל. גובה המלגה הוא בין 5,000 ל-7,000 ש"ח, בהתאם לקריטריונים ולשיקול הדעת של ועדת המלגות, בתמורה ל-30 שעות מעורבות קהילתית. ההרשמה החלה ותסתיים ב-30/11/23. פרטים אודות ההרשמה כאן

פורסם בתאריך: 12.11.23 17:44

     

מלגות לימוד לתושבי אשדוד ע"ש נינט וגבריאל גז ז"ל, יחולקו ע"י מרכז כיוונים ובשיתוף קרן אשדוד, לסטודנטים תושבי העיר אשדוד העומדים בקריטריונים שנקבעו מראש, בתמורה ל-30 שעות מעורבות קהילתית.

 

 

 

את מפעל המלגות ע"ש נינט וגבריאל גז הקימה בתם דניאלה, במטרה להמשיך את דרכם ומורשתם, שחינכו אותה על פי האמרה המשפחתית: "תני ואלוהים ייתן לך". משפחת גז עלתה לארץ מתוניסיה ב-1961, קבעה את ביתה באשדוד והייתה מעמודי התווך בקהילה. לכל אורך חייהם הם יישמו הלכה למעשה את הערכים הללו ושמו דגש מיוחד על החינוך ומשמעותו בבניין האדם ובסיכויי הצלחתו בעתיד.

לבקשת מלגה יכולים לפנות כל מי שמוגדרים כתושבי אשדוד לפחות 3 שנים (המוכרים כך במשרד הפנים ובת"ז), בגיל 20-35 ולומדים לתואר אקדמי ראשון/הנדסאי (לא לתואר שני). עדיפות לבעלי מצב סוציואקונומי נמוך. כמו כן קיימים קריטריונים נוספים והנחיות כיצד יש להגיש בקשה ואלו מסמכים נדרשים לצרף. הפרטים מפורטים באתר מרכז כיוונים, ומי שיזכה במלגה יצטרך לתרום פעילות למען הקהילה, בהיקף של 30 שעות.

את טופס הבקשה בצרוף כל המסמכים הנדרשים יש להגיש במעטפה סגורה עם שם המועמד/ת ות.ז, לתיבה ייעודית למלגה הנמצאת במרכז כיוונים – רח' הציונות 4, סיטי, אשדוד. התיבה תהיה פעילה בין השעות 10:00-16:00 בימים א'-ה' בלבד. הרשמה למלגה והגשת המסמכים החלה ותסתיים ב-30.11.2023, בשעה 13:00. יש לשים לב כי לא יתקבלו חריגים.

לפרטים אודות המלגה ואופן ההגשה באתר כיוונים, לחצו כאן.

פרטים נוספים במרכז כיוונים: 08-9568156.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר