כיכר המפרשים הוארה בצהוב
כיכר המפרשים הוארה בצהוב

כאות הזדהות עם משפחות החטופים: כיכרות העיר אשדוד הוארו בצהוב

במסגרת מיזם התייחדות והזדהות עם החטופים ומשפחות הנרצחים, האירו אמש רשויות מקומיות כיכרות ומבנים חשובים בעירם בצבע צהוב. גם העיר אשדוד נרתמה למיזם, והאירה את כיכרות המפרשים ועין השמש. עיריית אשדוד: "כל תושבי העיר נושאים תפילה לשלומם של חיילי צה"ל ומייחלים לרגע בו יתבשרו על החזרת החטופים הביתה"

פורסם בתאריך: 8.11.23 19:47

     

חודש מאז טבח ה-7.10 וחטיפתם של מעל 240 אזרחים מישראל, עלה מיזם חדש, במסגרתו נקראו הרשויות המקומיות להאיר מבנים ומונומנטים באור צהוב, כאות התייחדות עם הנרצחים באירוע הנורא, ותפילה להשבתם של החטופים.

 

כיכר המפרשים וכיכר עין השמש, הכיכרות הגדולות והחשובות בעיר אשדוד, הוארו אמש באור צהוב כאות הזדהות. מחווה זו מצטרפת לשורה של פעולות ויוזמות שעלו בתקופה האחרונה ברחבי העיר, בה נטלו חלק אזרחיות ואזרחים מכל שכבות הציבור – ילדים ונערות, צעירות וסטודנטים, נשים מבוגרות וקשישים – כדוגמת המיצגים ברחבת העירייה וגן העיר, קמפיין ההתייחדות עם חללי המערכה, מסע התפילה לשיבת החטופים ופרסומי תפילה לשלום החיילים.

כיכר עין השמש הוארה בצהוב

כיכר עין השמש הוארה בצהוב

"ההתגייסויות ההמונית של אזרחים מכל שדרות הציבור, מלמדת על חוסנו של העם הזה ועל הערבות ההדדית שבאה לידי ביטוי באופן המעורר השתאות", מסרו מעיריית אשדוד. "רגשי ההזדהות וגילויי האמפטיה כלפי החטופים, בהם ילדים ותינוקות, קשישים וישישות, היא מן התמונות המרגשות ביותר, והארת המונומנטים באשדוד היא תרומת העיר למאמץ ההסברתי תחת הסלוגן ״מחזירים את כולם הביתה״. כל תושבי העיר נושאים תפילה לשלומם של חיילי צה"ל ומייחלים לרגע בו יתבשרו על החזרת החטופים הביתה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר