הלן גלבר בסיור בגני החינוך המיוחד באשדוד
הלן גלבר בסיור בגני החינוך המיוחד באשדוד

"חובה שיהיה שומר חמוש": הלן גלבר בפתרון לגני החינוך המיוחד

בהערכת מצב שהתקיימה היום בעיריית אשדוד, העלתה המועמדת לראשות העיר הלן גלבר את חששם של הורי ילדי החינוך המיוחד, השוהים בגנים ללא מאבטח חמוש בכניסה. גלבר הציעה כי העירייה תשתמש במאבטחי מוסדות החינוך שטרם חזרו לפעילות, ותציבם בגני החינוך המיוחד. ראש העיר לסרי הסכים עם הצעתה ויפעל בנושא. גלבר: "אמשיך לעקוב אחר הנושא מקרוב ואעשה הכל שתהיה בגנים אלו אבטחה"

פורסם בתאריך: 8.11.23 18:30

     

מאז החלה הלחימה, תלמידי אשדוד טרם חזרו למסגרת לימודים מלאה, פרט לתלמידי החינוך המיוחד. אלא שכעת, למרות חזרתם, דואגים ההורים מאחר ואין שומר חמוש בכניסה לגנים.

המועמדת לראשות העיר הלן גלבר, קיבלה פניות רבות מהורים מודאגים, ולאחר שסיירה בגנים, ראתה עד כמה החשש של ההורים מוצדק. "חובה שתהיה אבטחה מסודרת של שומר חמוש בכל גן ילדים של החינוך המיוחד", אמרה גלבר, "בייחוד בימים אלו של חוסר בטחון אישי וחשש".

הלן גלבר בסיור בגני החינוך המיוחד באשדוד

הלן גלבר בסיור בגני החינוך המיוחד באשדוד

בתוך כך, בישיבת הערכת המצב שהתקיימה הבוקר בעיריית אשדוד, העלתה גלבר הצעה להשתמש במאבטחים של מוסדות חינוך שאינם עובדים כעת, ולהשתמש בהם לטובת החינוך המיוחד. ראש העיר הסכים עם גלבר, וטען כי העירייה תפעל בנושא ואף תבדוק אפשרות לשלב את ההורים המתנדבים להשתתף במאמץ האבטחה. "אמשיך לעקוב אחר הנושא מקרוב ואעשה הכל שתהיה בגנים אלו אבטחה", סיכמה גלבר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר